Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
Berichten: 4028
Lid geworden op: 18 jun 2006 17:01
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Locatie: s-Gravenhage
Contacteer:
Een 2l maakt wel heel wat meer herrie als een V6. maar dat is erg subjectief, het speelt ook vooral bij hogere snelheden (vanaf 140). Ik vond het een behoorlijke afknapper.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik


Berichten: 847
Lid geworden op: 11 okt 2012 16:51
Auto: C4 2.0 VTS- Grace Jones 180
Opties: Echt ahllluhhsss!
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: D
Organummer: 10587
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 165000
Kleur: Noir Obsidien
KPH: Achter
Locatie: Linschoten
Als er een andere auto voor de deur stond voor de kilometers was me advies: neem de v6 en maak je borst maar nat voor een Lpg inbouw, maar gezien wat de kilometers moet vreten, moet ik me toch scharen met de mening van anderen en adviseren om het niet te doen.
Sent from my XT910
Sent from my XT910
Berichten: 321
Lid geworden op: 19 jun 2012 21:39
Auto: Lexus CT200h
Brandstof: Benzine
Versnellingsbak: EAT8
Dat is toch één van de eigenschappen van een zes-cilinder in het algemeen?exroosje schreef:Een 2l maakt wel heel wat meer herrie als een V6. maar dat is erg subjectief, het speelt ook vooral bij hogere snelheden (vanaf 140). Ik vond het een behoorlijke afknapper.

C5club Fan


Berichten: 72
Lid geworden op: 06 jul 2010 16:03
Auto: 2.0 Break Difference 2
Opties: trekhaak (vast)
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Energielabel: D
Phase: 1
Organummer: 10083
Productienummer: 10201
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 330000
Kleur: Gris Iceland
Locatie: Nieuwegein
Tja, mijn vorige Citroen was een DS, daarna is elke andere auto een stiltewonder (hoop dat ik nu niet geroyeerd wordexroosje schreef:Een 2l maakt wel heel wat meer herrie als een V6. maar dat is erg subjectief, het speelt ook vooral bij hogere snelheden (vanaf 140). Ik vond het een behoorlijke afknapper.

Serieus, persoonlijk vind ik mijn 2.0 redelijk stil, ook die ene keer dat ik 150 reed. Het helpt misschien dat de automaat het toerental erg laag houdt. Probeer het uit en oordeel zelf.
Ik heb nog nooit in een V6 gereden, ik ken alleen de 2.0.
Vriendelijke groet,
Eddie.
Autoroute: Renault 14TL/TS, Citroen BX19GT, NSU Ro80, Citroen DS21H, Saab 900GLi, Citroen C5
Eddie.
Autoroute: Renault 14TL/TS, Citroen BX19GT, NSU Ro80, Citroen DS21H, Saab 900GLi, Citroen C5

C5club Rookie


Berichten: 36
Lid geworden op: 11 jan 2012 19:09
Auto: Tourer ligne business
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 99000
Kleur: Gris thorium
Locatie: Kudelstaart
Kogel is door de kerk; 3.0l V6 Break Exclusive
Morgen wordt ze gehaald, donkerblauw met antraciet dakdragers, schuifdak, alles erop en eraan. Relatief weinig km's; 140k, leuk prijssie.
Dank voor jullie reacties!

Morgen wordt ze gehaald, donkerblauw met antraciet dakdragers, schuifdak, alles erop en eraan. Relatief weinig km's; 140k, leuk prijssie.

Dank voor jullie reacties!
Berichten: 10677
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
kilometerstand: 0
Kleur: Blauw

gefeliciteerd, dan kan je hem in een nieuw topic voorstellen als je wil...
