Kijk dat is zo mooi van dit forum en een van de redenen dat ik weer een Citroen zou willen rijden.
Je stelt een vraag en binnen 24 uur krijg je veel zeer bruikbare tips.
Dat er dan van het onderwerp wordt afgedwaald is ook niet helemaal verkeerd omdat je daar dan ook weer wat uit kan halen.
Het liefst zou ik voor een vanaf 2005 gaan, die spreekt mij qua uiterlijk meer aan.
Een lage km-stand en de staat van de auto vind ik dan toch weer net weer iets belangrijker.
Gisteren even bij de verkoper langs geweest en de auto ziet er op wat gebruiksporen netjes uit.
Technisch heb ik niet zo naar gekeken. Wat wel op viel is dat de auto bij instappen inzakte.
Nu het echte probleem. Mijn vrouw kampt met problemen met de gewrichten en een hogere instap en zit is voor haar beter. Instappen ging wel maar uit de auto komen ging wat moeilijker op de langere ritten is juist het comfort van de C5 weer beter dan de I10. De C3 was voor haar prettiger in-en uitstappen maar ja een C5..

..... Toch nog maar eens goed de boel overdenken en de plussen en minnen tegen elkaar afwegen.
Iig dank voor alle tips. Hoewel ik (nog) geen C5 zal rijden blijf ik zeker dit forum volgen.
Grt.
Martin