Slangetje los volgens de monteur................... De laatste 2 km van de garage naar huis gingen uitstekend

. Tevens kreeg ik de opmerking dat het bij de multiriem/spanner/spanrol iig dat gedeelte niet helemaal goed zat. Ik wist dat eigenlijk al wel want het getsilp was al aanwezig. Datzelfde geluid maakt de auto ook toen ik hem 4 jr geleden kocht, toen probeerden ze het op te lossen met WD 40

. Uiteindelijk is er onder garantie nieuw spul gemonteerd. Afgelopen juli had ik weer de tsilp, ik heb er toen weer een heel nieuw spulletje op laten zetten. Nu weer niet goed helaas maar dat is voor de volgende eigenaar/garagehouder. En het is geen verborgen gebrek want je kan het niet missen, zeker een monteur niet. Wat mij betreft is het nu over met de C5, hij reed altijd heerlijk comfortabel maar iets teveel gedoe helaas. Volgende auto beter hopelijk, tevens speelt mee dat mijn kilometrage zodanig laag is dat er een flinke benzine-auto voor de deur mag/kan staan. Als het zover is kom ik nog even afscheid nemen

.
Groeten,
Erik