Groeten,
Erik

Vul je dan niet simpelweg teveel? (en wordt er tijdens het rijden dus koelvloeistof uitgedrukt?) Ik heb toevallig gisteren koelvloeistof bijgevuld omdat ik een laag niveau melding kreeg. Ik zag dat het 'max'-niveau ~ 1 cm onder de hals zit. Er is dan veel meer ruimte voor expansie dan alleen in de hals.Witbrik schreef: Ik vul altijd tot de ring in de vulhals van het expansievat.
Heb ik ook aan gedacht, maar zou ie er dan meer uitgooien dan wat je er teveel hebt bijgegooid? Als ik een melding krijg kan ik van bovenaf in het expansievat nog wel kvs zien. Dus lang niet leeg.....piept ie te snel? Heb ook een nwe dop op de radiateur.WackoH schreef:Vul je dan niet simpelweg teveel?
Als je meer bijvult dat het vaatje na expansie van de koelvloeistof kan bevatten...Witbrik schreef:Heb ik ook aan gedacht, maar zou ie er dan meer uitgooien dan wat je er teveel hebt bijgegooid? Als ik een melding krijg kan ik van bovenaf in het expansievat nog wel kvs zien. Dus lang niet leeg.....piept ie te snel? Heb ook een nwe dop op de radiateur.
Als ik de melding krijg "bijvullen kvs" dan is het nivo ongeveer zo hoog als jij beschrijft, net onder de hals. Ik dacht ook nog wellicht de sensor (Ik word niet gehinderd door kennisWackoH schreef:Vul je dan niet simpelweg teveel? (en wordt er tijdens het rijden dus koelvloeistof uitgedrukt?) Ik heb toevallig gisteren koelvloeistof bijgevuld omdat ik een laag niveau melding kreeg. Ik zag dat het 'max'-niveau ~ 1 cm onder de hals zit. Er is dan veel meer ruimte voor expansie dan alleen in de hals.Witbrik schreef: Ik vul altijd tot de ring in de vulhals van het expansievat.
Of krijg je laag steeds niveaumeldingen?