
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Berichten: 1018
Lid geworden op: 12 aug 2009 09:10
Auto: Berline 1.6 HDIf Ligne Prestige
Opties: Pack Athena en inmiddels ook Pack Harm ;)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: B
Phase: 2
Organummer: 10168
Productienummer: 10078
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 512.000+
Kleur: Gris Aluminium
Locatie: Uden
Berichten: 6523
Lid geworden op: 27 mei 2006 05:57
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Locatie: Het rijk van Nijmegen
Contacteer:
met een FaP was het een 1.6HDiF geweest.De C5 II 16HDi 110pk heeft volgens mij vrijwel altijd een FAP

@Roman
jij hebt een C5-3. Van de 1.6 zijn er genoeg zonder filter geleverd.
Volgens mij kun je het ook zien aan het instantane verbruik.1. klikje in bsi (achterruitverwarmingsrelais gaat aan)
2. Kort inhouden
3. iets ander motorgeluid
4. iets heftiger reageren op gas los en lastwisseling dan normaal
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Berichten: 10677
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
kilometerstand: 0
Kleur: Blauw
EvilTwin schreef:![]()
@Roman
jij hebt een C5-3. Van de 1.6 zijn er genoeg zonder filter geleverd.
.
begrijp ik, maar ik doelde op mijn vorige C5 ph2 die had wel een FAP en die had dus de roetemissie...

Berichten: 6523
Lid geworden op: 27 mei 2006 05:57
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Locatie: Het rijk van Nijmegen
Contacteer:
Ik blijft het vreemd vinden...ik heb gisteren nog even naar mijn uitlaatpijpen gekeken (2.2HDi, uiteraard met FAP)
Hun binnenkant is zo schoon dat je er bijkans van kunt eten: geen roet, geen vet/olie, geen roest.
Hun binnenkant is zo schoon dat je er bijkans van kunt eten: geen roet, geen vet/olie, geen roest.
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Berichten: 10677
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
kilometerstand: 0
Kleur: Blauw
sterker nog... dit wordt zelfs verteld door de technische dienst van Citroen.. 

Berichten: 460
Lid geworden op: 01 dec 2009 21:05
Auto: C5 berline 2.0HDI 136pk Exclusive
Opties: Metaalkleur, Detectie pack Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11922
Productienummer: 10340
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 90000
Kleur: Grijs Fulminator
Locatie: België; regio Brussel
Zowel bij men C4P als bij men C5 (de twee met 2.0hdi) was er lichte roetaanslag te zien op de uitlaatpijpen.
Het laat er zich makkelijk terug afwassen, maar telkens is er terug beetje roetaanslag aanwezig, en dit bij hoofdzakelijk lange ritten.
Ik moet wel zeggen het dat echt zeer minimaal is, en tussen de wasbeurten zitten soms paar maand.
Het laat er zich makkelijk terug afwassen, maar telkens is er terug beetje roetaanslag aanwezig, en dit bij hoofdzakelijk lange ritten.
Ik moet wel zeggen het dat echt zeer minimaal is, en tussen de wasbeurten zitten soms paar maand.
Berichten: 8138
Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Contacteer:
@ET:
Dat herken ik ook van de C6 en met 2,7 en 3,0 hdi motoren, daarbij is de uitlaat eigenlijk brandschoon van binnen.
Het FAP systeem werkt normaal echt perfect, zie ook mijn opmerkingen over de 2.0 HDIFdus daarom ook mijn opmerkingen.
Ben ik de enige die dit heeft of zijn er meer.
Mijn FAP-systeem werkt in principe goed en regenereert normaal, en toch zie ik soms roet. Dat zou dan alleen maar kunnen betekenen dat het roetfilter zelf toch niet alle roet tegenhoudt, of om een andere reden niet efficient funcioneert.
Mijn gevoel zegt dat dat een producteigenschap is van de 16 HDiF omdat ik bij deze typen (ook c4) toch veel roetaanslag tegenkom in de achterdempers en ook wel op het hitteschild nabij de uitmonding. (de opmerkingen van Roman versterken dat)
Dit weet ik dus niet zeker, omdat ik nog nooit de gelegenheid heb gehad om geruime tijd met een andere 16HDiF te rijden.
Dat herken ik ook van de C6 en met 2,7 en 3,0 hdi motoren, daarbij is de uitlaat eigenlijk brandschoon van binnen.
Het FAP systeem werkt normaal echt perfect, zie ook mijn opmerkingen over de 2.0 HDIFdus daarom ook mijn opmerkingen.
Ben ik de enige die dit heeft of zijn er meer.
Mijn FAP-systeem werkt in principe goed en regenereert normaal, en toch zie ik soms roet. Dat zou dan alleen maar kunnen betekenen dat het roetfilter zelf toch niet alle roet tegenhoudt, of om een andere reden niet efficient funcioneert.
Mijn gevoel zegt dat dat een producteigenschap is van de 16 HDiF omdat ik bij deze typen (ook c4) toch veel roetaanslag tegenkom in de achterdempers en ook wel op het hitteschild nabij de uitmonding. (de opmerkingen van Roman versterken dat)
Dit weet ik dus niet zeker, omdat ik nog nooit de gelegenheid heb gehad om geruime tijd met een andere 16HDiF te rijden.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
Berichten: 1018
Lid geworden op: 12 aug 2009 09:10
Auto: Berline 1.6 HDIf Ligne Prestige
Opties: Pack Athena en inmiddels ook Pack Harm ;)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: B
Phase: 2
Organummer: 10168
Productienummer: 10078
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 512.000+
Kleur: Gris Aluminium
Locatie: Uden
Berichten: 6523
Lid geworden op: 27 mei 2006 05:57
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Locatie: Het rijk van Nijmegen
Contacteer:
De 1.6HDiF is geloof ik de enige met een vertikaal FaP, misschien dat dat het verschil maakt.
Het kan ook zijn dat het FaP van de 1.6 iets meer open is om niet te veel tegendruk op te leveren en de motor te smoren.
Als een 2.2 op minder dan 1mg uit kan komen moet dat theoretisch ook voor de 1.6 kunnen, maar die is aan de cijfers te zien geoptimaliseerd naar verbruik ten koste van wat meer PM10.
Waar een normale Diesel 25 à 50mg/km roet genereert (ECE cyclus) zit er eentje met FaP op 0,5 à 5mg.
(NB direct ingespoten benzine = ~3mg/km)
De vraag is komt dat vrij gedurende de normale loop of vrijwel in een keer tijdens regeneratie.
Aangezien regeneratie een paar minuten is op ~500km/8uur rijden (= 1% van de tijd) kan dat theoretisch passen:
in 500km bouwt het filter dan 25 à 50 * 500= 12,5 à 25gram PM10 op. Dit wordt grotendeels (>99%) opgestookt
De vraag is of je een roetuitstoot van 1% * 25 gram= 0,25 gram in een paar minuten kunt zien.
Het kan ook zijn dat het FaP van de 1.6 iets meer open is om niet te veel tegendruk op te leveren en de motor te smoren.
Als een 2.2 op minder dan 1mg uit kan komen moet dat theoretisch ook voor de 1.6 kunnen, maar die is aan de cijfers te zien geoptimaliseerd naar verbruik ten koste van wat meer PM10.
Je kunt aan de ECE cijfers zien dat het niet alles tegenhoudt, maar wel bijna.Dat zou dan alleen maar kunnen betekenen dat het roetfilter zelf toch niet alle roet tegenhoudt.
Waar een normale Diesel 25 à 50mg/km roet genereert (ECE cyclus) zit er eentje met FaP op 0,5 à 5mg.
(NB direct ingespoten benzine = ~3mg/km)
De vraag is komt dat vrij gedurende de normale loop of vrijwel in een keer tijdens regeneratie.
Aangezien regeneratie een paar minuten is op ~500km/8uur rijden (= 1% van de tijd) kan dat theoretisch passen:
in 500km bouwt het filter dan 25 à 50 * 500= 12,5 à 25gram PM10 op. Dit wordt grotendeels (>99%) opgestookt
De vraag is of je een roetuitstoot van 1% * 25 gram= 0,25 gram in een paar minuten kunt zien.
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Berichten: 8138
Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Contacteer:
@ ET:
Ben het volledig met je eens. Ik denk ook dat je dat niet zou moeten kunnen zien in ieder geval niet zo goed als ik het nu zie.
Daarom ben ik eens begonnen aan een controle van de essentiele zaken.
Ik heb ontdekt dat over 18000 km slechts 9 gram eolys is afgezet in het roetfilter. Dit is de waarde die de computer zelf aangeeft. Dus die hij zelf heeft ingespoten.
Dat is te weinig, het zou ongeveer 15-20 gram moeten zijn. Er wordt te weinig eolys ingespoten, of de laatste tijd gewoon niet meer. Echter zonder storingsmelding, dus de computer vindt het logisch wat hij heeft gedaan.
In het parameterscherm kun je zien dat de tankdop niet goed gedetecteerd wordt, ik zie geen verschil tussen aan en afwezig.
Mijn voorlopige conclusie hieruit:
Doordat de tankdopdetectie niet goed werkt worden niet alle of geen tankbeurten (meer ) geregistreerd waardoor en geen (of minder) eolys-injectie plaatsvindt. Dit verhoogt de verbrandingstemperatuur van de roet in het filter drastisch. Bij een regeneratie (die overigens gewoon plaats vindt) verbrandt de roet niet volledig, en daardoor de zichtbare roetuitstoot.
Zoals je waarschijnlijk weet is de verbrandingstemp van roet ongeveer 600 graden, maar bij gebruik van de "katalysator" eolys wordt dit 450 graden
Ik heb een klein scheutje eolys in de tank gegooid, en ik ga de tankdopsensor vervangen.
Dan wil ik een keer een stuk plankgas rijden op de autobahn om het filter schoon te branden.
Daarna zou het beter moeten zijn als mijn theorie klopt.
Ik kom er sowieso op terug.
Ben het volledig met je eens. Ik denk ook dat je dat niet zou moeten kunnen zien in ieder geval niet zo goed als ik het nu zie.
Daarom ben ik eens begonnen aan een controle van de essentiele zaken.
Ik heb ontdekt dat over 18000 km slechts 9 gram eolys is afgezet in het roetfilter. Dit is de waarde die de computer zelf aangeeft. Dus die hij zelf heeft ingespoten.
Dat is te weinig, het zou ongeveer 15-20 gram moeten zijn. Er wordt te weinig eolys ingespoten, of de laatste tijd gewoon niet meer. Echter zonder storingsmelding, dus de computer vindt het logisch wat hij heeft gedaan.
In het parameterscherm kun je zien dat de tankdop niet goed gedetecteerd wordt, ik zie geen verschil tussen aan en afwezig.
Mijn voorlopige conclusie hieruit:
Doordat de tankdopdetectie niet goed werkt worden niet alle of geen tankbeurten (meer ) geregistreerd waardoor en geen (of minder) eolys-injectie plaatsvindt. Dit verhoogt de verbrandingstemperatuur van de roet in het filter drastisch. Bij een regeneratie (die overigens gewoon plaats vindt) verbrandt de roet niet volledig, en daardoor de zichtbare roetuitstoot.
Zoals je waarschijnlijk weet is de verbrandingstemp van roet ongeveer 600 graden, maar bij gebruik van de "katalysator" eolys wordt dit 450 graden
Ik heb een klein scheutje eolys in de tank gegooid, en ik ga de tankdopsensor vervangen.
Dan wil ik een keer een stuk plankgas rijden op de autobahn om het filter schoon te branden.
Daarna zou het beter moeten zijn als mijn theorie klopt.
Ik kom er sowieso op terug.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
Berichten: 6523
Lid geworden op: 27 mei 2006 05:57
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Locatie: Het rijk van Nijmegen
Contacteer:
klinkt als slim dhz werk, ik ben benieuwd 

C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Berichten: 10677
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
kilometerstand: 0
Kleur: Blauw
Roman schreef:
bij mijn vorige C5 was dat ook echter op den duur werd het erger.. en toen bleek dat er geen add. werd toegevoegd aan de diesel waardoor de regeneratie niks deed..
er is toen de berekenaar en de eloysetank vervangen...
dit schreef ik al op de vorige pagina...
kan ook zijn (heb ik al vaker gezien) dat het computertje defect is..
welk de add inspuit berekend, regelt etc...

Berichten: 199
Lid geworden op: 29 aug 2010 12:18
Auto: C5 Berline 2.0 HDi-138FAP Exclusive (chipped)
Opties: xenon, leer, el.stoelen+dak, navi, JBL, PDC, LDWS
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
Phase: 2
Organummer: 10181
Productienummer: 10307
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 417.000
Kleur: Noir Obsidien EXLD
Ik ben wel benieuwd hoe vaak andere 2.0HDiF's regenereren. Zelf rijd ik bijna alleen snelwegkilometers (180 km per dag) en de regeneratie gebeurt zoals BJG aangeeft ongeveer om de 1000 km.BJG schreef:Ook regenereert de 2.0 met een frequentie die duidelijk lager ligt ong 800-1000 km. Dit heeft denk ik te maken met de grotere capaciteit van het roetfilter. het regenereren zelf duurt wel wat langer (ong 10 minuten).

Te koop gevraagd: achterklep van RVS, kunststof, polyester of ander roestvast materiaal voor C5 Ph2 Berline
Berichten: 10677
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
kilometerstand: 0
Kleur: Blauw
regeneratie doet de wagen rond de 400/500 km


Berichten: 6523
Lid geworden op: 27 mei 2006 05:57
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Locatie: Het rijk van Nijmegen
Contacteer:
Als mijn auto het zelf bij zou houden dan zag ik er misschein wat in maar ik ga echt niet de moeite nemen.
Toen mijn FaP bijna aan z'n eind zat merkte ik wel dat de regen vaker kwam.
Uiteindelijk hangt het van je eigen rijgedrag af.
In de basis kun je zeggen
relatief groot luchtoverschot -> PM omlaag, NO_x omhoog
relatief laag luchtoverschot -> PM omhoog, NO_x omlaag.
bij stadsverkeer zit je meer in die laatste categorie.
Chip vs origineel scheelt ook nog
1000km valt me dan mee.
Toen mijn FaP bijna aan z'n eind zat merkte ik wel dat de regen vaker kwam.
Uiteindelijk hangt het van je eigen rijgedrag af.
In de basis kun je zeggen
relatief groot luchtoverschot -> PM omlaag, NO_x omhoog
relatief laag luchtoverschot -> PM omhoog, NO_x omlaag.
bij stadsverkeer zit je meer in die laatste categorie.
Chip vs origineel scheelt ook nog

C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije