Ik heb ze toch maar even online ergens neergezet.
Als er liefhebbers zijn wil ik ze best op een schijfje zetten, maar nu kun je zelf nemen wat je wilt.
Ben benieuwd naar de jouwe
TraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagWimmie schreef:Wat dan?![]()
Valt wel mee hoor. Zelfs het uppen ging best snel. Bekijken van de foto's gaat redelijk goed. En verder hoor ik niemand klagenRene schreef:TraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagWimmie schreef:Wat dan?![]()
Mooi hoor. Veel van wat ik al gezien heb en zelf gekiekt heb maar het blijft prachtig om naar te kijken. Die Maseratimotor in die gele DS heb ik dus gemist.cafevdb schreef:foto's staan erop.
Geniet ze
http://van-den-berg.fotopic.net/c1703473_1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ps, Via index kom je nog bij andere foto's, o.a. Formule 1
Valt hier ook goed mee om te openen. en te bekijkenWimmie schreef:Valt wel mee hoor. Zelfs het uppen ging best snel. Bekijken van de foto's gaat redelijk goed. En verder hoor ik niemand klagenRene schreef:Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Dank je.cafevdb schreef:Stefaan, Jou foto's zijn ook mooi. Het is leuk om al die foto's terug te zien en dat ze met een andere invalshoek genomen zijn.
Ja, die zal er ook best een hoop gemaakt hebben.stefaan5089 schreef:Ik denk dat Harm ook nog wel enkele leuke heeft ...
Veel foto´s al online zie ik, de mijne wil ik zoveel mogelijk van commentaar voorzien, want onze gids had bij bij de meeste van de 480 auto´s wel een verhaal.cafevdb schreef:Het was gezellig. Bedankt aan ieder die dit mogelijk heeft gemaakt. Alvast 1 foto als voorproefje. rest zal nog volgen.

Helaas niet, geen van de auto's hebben wij draaiend gezien, maar gezien de staat van de auto's neem ik aan dat de meeste nog gewoon rijvaardig zijn. Op de houten prototypes na dan.Rene schreef:Is de DS met SM motor nog gestart?