Hertogjan schreef:Ik heb nou voor het eerst sinds ik deze C5 heb, eens V-power getankt. Dat is dus overigens wel 95 RON, maar het schijnt beter op te pakken bij lagere toerentallen en, ook niet onbelangrijk, schoner te zijn.
Hoe het ook zij, ik merk verdomd als het niet waar is wel degelijk verschil t.o.v. de gewone 95. Ze pakt nu metterdaad lekkerder op bij lager toerentallen, en staat stationair te spinnen als een poes om weer aan het werk te gaan. Ik zal t.z.t. ook eens de echte "98-ers" proberen, die van BP of zo, maar 1 ding is zeker voor mij; ik gooi d'r voortaan deze betere soorten in, want je bent gelijk verwend. Wat in het instructieboekje van de C5 hierover staat klopt dus wel; voor meer rijcomfort geniet 98 RON de voorkeur. En de eventuele zuinigheid? Misschien na een paar tanks merkbaar, maar het zal me worst zijn; zo achterlijk veel verbruikt ze niet.
Ok, staat genoteerd. Jouw waarnemingen zijn zo goed als die van een ander. Nee, eigenlijk toch niet. Je hebt een brak profiel, we weten niet eens met welke motor je rijdt. Kom op, je bent een trouwe bezoeker van het forum, vul het eens in.
Gr.Ronald