Jouk1962
Jouk1962
Citroen c5 3.0 v6 2010 (sprintje) 0-100

Bericht door Jouk1962 »

Eergisteren even met de smartphone een filmpje gemaakt!
Bevalt het dan kan het de volgende keer in wat betere kwaliteit!
De C5 begint rond de 3sec. met optrekken...

Citroën Power!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cit4

Titel: Citroen C5 3.0 v6 2010 (+ENGINE SOUND) 0-100 (Benzine)

filmpje
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Wel heel erg bewogen ;)

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
Jouk1962
Jouk1962
@Menno Ja inderdaad... maar wilde het jullie niet onthouden!
Next time more quality :smt193
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Heerlijke combinatie hoor zo'n V6 met BVA6 :smt023

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 5088
Lid geworden op: 08 mei 2009 20:42
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine
Gaat lekker :smt193 :smt190
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection

Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4878
Lid geworden op: 27 mei 2006 23:54
Auto: C5 Aircross 225 PHEV
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 65000
Kleur: Wit
Tijd voor nieuwe bollen ;)

gr. Ronald
C5 Aircross 225 PHEV Feel, EAT8, 06/2020, 65.000 km, wit
Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, Jinba Ittai
Audi A6 Limousine 50 PHEV, DSG7, 03/2020, 95.000 km, blauw
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5, 1x Xsara Picasso (met vanMaren dorpelstrips), 1x C4AC en 2x C6)
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Wel een beetje wiebelig ja,
dacht eerst dat ik nieuwe bril nodig heb, :smt017
maar idd nieuwe bollen misschien? ;) :smt203

Peter
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Berichten: 331
Lid geworden op: 22 nov 2009 10:37
Auto: Mercedes E350 estate
Opties: Bi-xenon, Comand navi, HarmanK Logic7
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2006
Energielabel: E
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 151000
Kleur: iridium zilver
enne hoeveel secondjes kost dat nu? is de bakverhouding hetzelfde als bij de PH2?
Het wordt tijd voor een bak met dubbele koppeling bij de dames? Dan worden ze zuiniger en meer acceleratie.
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4878
Lid geworden op: 27 mei 2006 23:54
Auto: C5 Aircross 225 PHEV
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 65000
Kleur: Wit
Volgens Autoweek:

Ph1, BVA4: 9,7 seconden
Ph2, BVA6: 9.7 seconden
Ph3, BVA6: 10.0 seconden.

Dat is relatief netjes gezien het feit dat de Ph3 200kg zwaarder is dan de Ph1.

Gr. Ronald
C5 Aircross 225 PHEV Feel, EAT8, 06/2020, 65.000 km, wit
Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, Jinba Ittai
Audi A6 Limousine 50 PHEV, DSG7, 03/2020, 95.000 km, blauw
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5, 1x Xsara Picasso (met vanMaren dorpelstrips), 1x C4AC en 2x C6)
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Nu nog een keer een PH1 V6 met chip testen :smt190

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
Gebruikersavatar
luc
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 564
Lid geworden op: 18 apr 2010 00:23
Auto: c5 v6 Exclusive
Opties: Alles en een afneembaar trekhaak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2002
Energielabel: E
Phase: 1
Organummer: 09172c
Productienummer: 10281
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 292000
Kleur: donker grijs
Gebruikersavatar
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Volgens mij heb je iets te lang in Herman zijn cafe gehangen :smt193 :smt193 :smt193 :smt190
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 224
Lid geworden op: 20 mei 2010 18:28
Auto: C5 Tourer 1.6 THP Exclusive
Opties: glas dak,19",pack concert exclusive
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12314
Productienummer: 10361
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 42000
Kleur: blanc nacre (kwed)
Alleen jammer dat de DS3 thp niet een beetje maar veel sneller is :-(
Laats sprintje gedaan met een C5 V6 2010
Tegen onze DS3 thp, was echt niet leuk meer hoe erg ik erbij weg reed
Dus zeg die nieuwe 2L thp moet minstens 250 pk hebben
En hopelijk een echte BMW automaat
GreetzZz
Citroën verzamelaar ;-)
C5 tourer exclusive thp 2010
C4 picasso Ethp 2016
Saxo 1.6 16V VTS 2003
Jumpy 2.0 Bleuhdi 150 2016 (zaak)
Jumper 2.2 hdi 130 2016 (zaak)
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 10662
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:PHEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2025
Energielabel: A
kilometerstand: 3000
Kleur: Wit
die mag wel sneller zijn, maar een ds3 is wel geen C5,.. :smt203 ;)
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Precies, .... de V6 rij je relaxed, de DS3 THP is een stuiterende racedoos ... ;)
De eerste de beste 1.4 Golf gaat ook vlotter , lekker belangrijk ... klinkt toch niet zo goed als een V6, en tussenacceleratie is wel indrukwekkend.

Je koopt deze auto niet om als eerste bij het stoplicht te verdwijnen, daar is geen enkele C5 de juiste auto voor, veel te zwaar en altijd te weinig PK's ( mijn mening ;) )

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 10662
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:PHEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2025
Energielabel: A
kilometerstand: 3000
Kleur: Wit
schijnbaar voor veel mensen wel...
:smt017

ik zie het dagelijks... ff vertrekken aan de stoplichten.
ik ben sneller, nee ik , hup nee die andere weer... etc
tot ze samen vol in de remmen moeten anders knallen ze tegen elkaar op...
en rekening houden met andere weggebruikers die dat niet hoeven of willen of kunnen...
ho maar... :smt017

dat een formule 1 rijder of een rallyrijder er wat aan heeft dat hij sec wint bij acc.. ok
maar in het huidige verkeer vind ik dit een verkeerde trent..
maar goed ik zal wel een van de weinige zijn hier die dat vind.. :oops: :oops: :lol: :lol:
Plaats reactie