schijnbaar voor veel mensen wel...
ik zie het dagelijks... ff vertrekken aan de stoplichten.
ik ben sneller, nee ik , hup nee die andere weer... etc
tot ze samen vol in de remmen moeten anders knallen ze tegen elkaar op...
en rekening houden met andere weggebruikers die dat niet hoeven of willen of kunnen...
ho maar...
dat een formule 1 rijder of een rallyrijder er wat aan heeft dat hij sec wint bij acc.. ok
maar in het huidige verkeer vind ik dit een verkeerde trent..
maar goed ik zal wel een van de weinige zijn hier die dat vind..
