Raambediening vervangen
Geplaatst: 23 apr 2019 15:13
Zojuist de knoppen van de raambediening vervangen voor een chinees exemplaar dat eigenlijk bedoeld was voor een Peugeot 307 en het werkt warempel prima
Bij onze vrienden van AE kwam ik enkel passende knopmodules tegen met ofwel een foute connector voor mijn C5, ofwel een verkeerde pasvorm. Gezien het lage bedrag de gok genomen om een knopmodule te bestellen voor een ander PSA model in de hoop dat een transplantatie van het binnenwerk mogelijk zou zijn en voilá mijn raampjes werken weer. Wel zo lekker met dit weer


Bij onze vrienden van AE kwam ik enkel passende knopmodules tegen met ofwel een foute connector voor mijn C5, ofwel een verkeerde pasvorm. Gezien het lage bedrag de gok genomen om een knopmodule te bestellen voor een ander PSA model in de hoop dat een transplantatie van het binnenwerk mogelijk zou zijn en voilá mijn raampjes werken weer. Wel zo lekker met dit weer

