Het boekje van Citroen geeft een wat vereenvoudigde voorstelling van zaken.
Namelijk met plaatjes waar je de koplamp los in je handjes hebt.
En ja, ik had reservelampen bij me gisteravond. Nu een bebloede pols. Verder niks te doen vandaag. Mijn vrouw ook niet.

Een samenvatting.
Wacht maar tot je rechter koplamp de geest geeft. CHECK.
Daar heb je minder ruimte (links kan de accu weg). CHECK.
Met dunne handjes moet het lukken. CHECK.
Maar het gebeurt ook dat de bumper dan verwijderd wordt. O JA....
Die connectoren zitten gruwelijk goed vast, vooral op de H7. CHECK
Je kunt er inderdaad moeilijk bij, maar bij de Ph2 is het nog erger. CHECK
Je kunt links de accu er uithalen en rechts de hydraulische tanks losmaken. MMMMHHHH
Bij de Ph2 zijn er goochelaars, maar de meeste halen de bumper eraf. O JA....
Bumper er afgehaald?
Het zijn alleen maar 3 torx schroeven aan de bovenkant op het zwarte deel van de bumper
en ergens een paar er onder?
Komen de lampen dan mee?
Of blijven die toch zitten?
- Die lampen pak je er dan zo af, een paar boutjes waar je makkelijk bij kunt en 1 stekker.
- Als je dan gelijk alle lampjes (RAW/Stadslicht) meepakt dan kun je er weer jaren tegen.
- Alleen het grootlicht hoeft meestal niet, dat gebruik je toch zelden.
3 bouten bovenop
een stuk of 10 eronder
2 l+r in het spatbord bij het wiel
Heeft dit effect op de stand van de lampen, na herintreding? Vast niet.
