Saab99gl1984 geeft enkel aan dat hij geen Citroën mag bestellen. Er staat nergens dat hij wél een keus heeft uit VW-modellen, maar tóch moet dat even aangehaald worden, omdat die slechter zijn dan Citroën.
De enige die het nodig vindt in deze context de THP met de (nog slechtere) TSI te vergelijken is ET, waarmee de THP-issues door hem als onbetekenend worden afgedaan.
Dáár gaat het om.
Niet gelijk boos worden
Ik ben niet zozeer boos, maar vind het ergerlijk dat sommigen elke vorm van kritiek lijken af te willen wimpelen.
Mini's mogen ook geleased worden, net als peugeot's , vaak is Citroen de boosdoener, en nee dat gaat er ook bij mij niet in nee
Nou, ik denk dat ik dat wèl begrijp.
Toepasselijke opmerking van Saab99gl1984:
Leereffect bij Peugeot en Mini was er al, maar men leek opnieuw het wiel te willen uitvinden.
Als Citroën nou werk zou maken van zijn aftersales service zoals Peugeot en Mini blijkbaar wel doen, zou het probleem al als een stuk minder erg worden gezien.
Je hoort een bedrijf niet alleen te beoordelen op zijn fouten, maar zéker ook (of meer zelfs) op hoe ze opgelost worden.
Mijn zwager met passat tsi is aan zijn derde turbo bezig, nu nokkenasketting probleem ( 2010 , 40k ) , wat denk je dat de volgende wordt ? Juist weer zo'n probleem geval , zou de maatschappij dan ook sieren VAG eruit te gooien , niet ??
Absoluut. Zal ik nooit ontkennen.
Maar alles staat of valt ook met de manier waaróp. Misschien zijn uiteindelijk de VW's goedkoper, of moeten ze een beperkte keuze maken en heeft VW de voorkeur van de meeste leasers, of zijn er weer andere zaken die meespelen.
Punt is, dat er tal van redenen zijn om wel of niet een merk toe te laten in een lease-pool. En dat in dit geval Citroën eruit valt, kan ik begrijpen. Of VW wel of niet een keuze is, is nergens gezegd.