heb ik gedaan, de hele weg naar zitten kijken zelfs. nooit meer dan 2 balkjes en geen van die drie haalde het noodzakelijke niveau.staircase schreef:
Kijk eens naar de signaalsterkte van de satelieten in je TomTom. Dan zie echt een heel duidelijk verschil als je hem verplaatst richting spiegel.
Chris
Maar zoals ik al vertelde hing de TT toen in mijn Mondeo en die heeft niet zo'n WW voorruit.
Weet ik, er zijn manieren om wel dagelijks een verse quickfix file te krijgen.staircase schreef:TomTom geeft overigens echt niet elke dag een nieuwe Quickfix.
zie ook de http://www.ttinternetclub.com
Logisch dat rijdend een fix krijgen langer duurt dan als je keurig stilstaat, blijf het vreemd vinden dat het eerste jaar geen enkel probleem merkbaar is.staircase schreef: Overigens worden satelieten meestal meteen gevonden maar het apparaat heeft er minimaal drie nodig die gesynct moeten worden en vooral rijdend kan dat knap lang duren.
Bijna gelijk na aanzetten minimaal 6 satellieten in beeld en direct een fix.
En opeens (zelfde tt , in dezelfde auto, startend op dezelfde plek, met dezelfde quickfix) duurt alles veel langer, als we al een fix krijgen...