Nou, als het niveau net onder de hals staat als je een laag niveau alarm krijgt, lijkt er mij geen laag niveauWitbrik schreef:Als ik de melding krijg "bijvullen kvs" dan is het nivo ongeveer zo hoog als jij beschrijft, net onder de hals. Ik dacht ook nog wellicht de sensor (Ik word niet gehinderd door kennis),

Ik zou de sensor maar eens vervangen, voordat je de hele kop gaat lichten

Nou, ergens tussen het begin en eindpunt, en in de lucht. Het is een soort alcohol plus water, geen olie.Witbrik schreef: maar dan kan ik niet verklaren dat ik er wat bij moet gooien. Of ik gooi telkens teveel bij wat er wordt uitgegooid............maar waar blijft die kvs dan?
De motor maakt ook een hoop water uit de brandstof dus dat is niet zo makkelijk. Als je echt wil, zou je een tracer aan het koelwater toe kunnen voegen.Witbrik schreef:Is het overigens moeilijk/mogelijk om te constateren dat de kvs in de cilinder komt en zo met de uitlaatgassen verbrand wordt? Deze mogelijkheid heb ik ook vernomen.