Zie mijn ex Jetta, en ik heb toch niets te compenseren.
En dan erbij, dan hebben wij hier allemaal wat te compenseren zeker, met onze grote C5's. Moeten we nu massaal in een C1 stappen?
Xiphy schreef:Ah ja die was ik al weer vergeten ! maar dat is toch meer voor de brommer generatie? sjonnie en anita op de sita?
gabber tijd?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Zou ik niet met Tipp-Ex doen, maar met een speciale marker voor banden.Giessenburger schreef:Hoe dan ook ben ik bang dat witte verf/krijt/wasco oid niet zo heel slijtvast is als wanneer het er 'af fabriek' op zou zitten. Als je het zou proberen, zou ik eerst met krijt of wasco proberen, vind je dat mooi zou je het met correctievloeistof (Tipp ex) kunnen overdoen, dat is redelijk slijtvast omdat het een niet-watermengbaar oplosmiddel heeft.

Tja, is maar net hoe en wat je "pimpt", maar zelf hou ik meer van "tweaken"Rhayader schreef:Maar goed, "gepimpte" auto's is sowieso niet mijn ding...
Kijk, ik wist niet dat dat bestond! Lijkt me dan inderdaad verreweg de beste oplossing.manonbridges schreef:Zou ik niet met Tipp-Ex doen, maar met een speciale marker voor banden.

Yep, zag het vandaag ook en ze hebben hem ook in de kleur zilver en beide kosten 0,79 Euro per stuk.Herman schreef:(maar met een speciale marker voor banden.)
Deze verkoopt Action winkels ook voor weinig.