Golfje. Liefst GTI, Verlaagd, Blauw achtige koplampen (het wil wel maar heb ut niet xenon denk ik). Peuk of joint op de lippen. En hard de muziek aan dat de boxen dus danig overstuur raken dat het geen muziek meer te noemen valt. Het roggelt van buiten en beukt van binnen.
En dan natuurlijk het wel bekende:

Ja die zijn er veel, let maar eens goed op tijdens het rijden. Erg grappig als je ze ziet. Onbegrijpelijk hoe "stereotype" deze mensen zijn en dat ze zelf niet inzien hoe "stom" het er uit ziet.
Ja, ben wel een beetje direct maar ook wat voorzichtig. Want ja.. Nu komt het.
M'n vriendin heeft een Saxo. Erg leuk klein ding, de Saxo dan, zij is wat groter. Ik pas niet achter het stuur dat is haar geluk zeg maar. Dus HAAR auto

Nu hebben we er wel eens over gehad dat ik zelf het wel grappig vind dat die Amerikaanse auto's vaak de letters van het merk etc wit zijn gekleurd.
Dus vandaag heeft ze de letters van de banden ingekleurd. !
Om de een of andere reden moet ik toch bekennen dat ik dat dus best wel vindt staan. Het heeft iets.
Nu leek het mij wel iets om dat bij de C5 ook te doen. Nu eenmaal Michelin er opstaat moet dat kunnen, Barum zou een heel ander verhaal zijn.

Zou ik dan nu ook onder het sjappie gehalte vallen? Zelfs met zo’n auto als een C5?
Verlaag ik me zelf nu toch enorm?
Ik betrapte mezelf er op dat ik ook een petje heb. Mja die ligt op de hoedenplank en is Citroen rood met de Chevrons er op. Je bent een Citrofiel of niet !