Zeer creatief, maar de afwerking, nou nee. Al helemaal ongeschikt voor rokers natuurlijkEvilTwin schreef:een handige spanjaard laat zien hoe je een C5 "multi media" maakt
gr. Ronald
Zeer creatief, maar de afwerking, nou nee. Al helemaal ongeschikt voor rokers natuurlijkEvilTwin schreef:een handige spanjaard laat zien hoe je een C5 "multi media" maakt
Je rookt toch niet in de autoRonald schreef:Zeer creatief, maar de afwerking, nou nee. Al helemaal ongeschikt voor rokers natuurlijkEvilTwin schreef:een handige spanjaard laat zien hoe je een C5 "multi media" maakt![]()
gr. Ronald

Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit, alleen jammer dat het in het spaans is geschreven (leest voor mij iets moeizamer dan in engels, duits of nederlands; iets te weinig routine)EvilTwin schreef:een handige spanjaard laat zien hoe je een C5 "multi media" maakt
Daar heb ik maar een antwoord op:Ronald schreef:Zeer creatief, maar de afwerking, nou nee. Al helemaal ongeschikt voor rokers natuurlijk![]()
gr. Ronald
manonbridges schreef:If God had wanted us to smoke, he would have given us chimneys
Menno schreef:Ik heb eventjes deze 2 draadjes samengevoegd , het ging per slot over hetzelfde
pimp my C5 en opleuken van , ....
alzheimer schreef:http://www.pocketphone.fr/Citroen_C5_HD ... index.html