Update : ik keek vanavond even op MP en laat daar nu net een
TT One versie-3 te koop staan, nog nieuw in de doos....de jongen had hem cadeau gekregen bij een nieuw mobiel abonnement. 8)
Was in Zaandam.....dus ik met bloedspoed om 22.30 uur naar Zaandam (met de MIO uiteraard)...even wat onderhandeld en ik had hem voor 140 euro !
Nou, lijkt me geen gekke prijs

(Alles zat nog in het plastic folie verpakt en had hem net een week binnen)
Enfin....ik dus met 2 Tomtom's tegelijk terugrijden via de Coentunnel...de mensen achter mij zullen wel gedacht hebben, wat is dat nu voor rare eikel die met 2 Navigatie-systemen in zijn auto rijdt
Maar ik kon het mooi even vergelijken zo...enfin, het begon al goed...de nieuwe One wilde mij bij de toerit naar de A8 eerst het benzinestation opsturen terwijl mijn *oude* TT pas NA het pompstation sommeerde *sla rechtsaf*....daarna hoorde ik allerlei piepjes om de paar seconden, bleek dus dat ie zat te sputteren dat ik te hard reed !
Mooi hoor.....zelfs mobiele flitslocatie's staan er geloof ik op (zag ik in het menu tenminste)...en ik heb al meteen een stel updates binnen toen ik hem aansloot op TT-Home.
Vreemd was wel dat de nieuwe TT in Zaandam zei : sla linksaf en de oude rechtsaf...scheelde ook nog 2.6 km naar Haarlem.
Enfin....ik neem ze vandaag beiden wel even mee voor onderweg, kijken of ik met 2 TT's de weg weet.
Nu nog zien hoe ik dat Map-share kan aansluiten waarmee je van je collega-chauffeurs wijzigingen in je kaarten kunt downloaden.
Wel heerlijk dat ik nu van die draaiende schermen af ben...en zelfs achter mijn PC heb ik satelliet ontvangst, zijn ook binnen een paar seconden aanwezig bij het aanzetten.
Ik houd jullie hier wel op de hoogte van mijn ervaringen.
Ik kan alleen geen optie vinden waar ik de staat van de accu kan controleren...heb al e.e.a. doorgekeken in het boek, maar kan daar niks over vinden....iemand hier die dat weet ?