Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
C5club extreme Fan

Auto: Break Exclusive
Opties: alle
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 242000
Kleur: zilvergrijs
Volgens mij heb ik alle relevante info op het forum omtrent condensor vervangen gelezen. Nieuwe Nissens condensor in huis. De twee moeren van de leidingen zijn los en probeerde de bovenste leiding los te krijgen. Had gelezen dat dit inderdaad niet 1,2,3, gaat. De bovenste leiding heeft een rubber slang dus het geheel kan je enigszins bewegen en met wrikken, trekken en draaien heb ik twee misschien 3 milimeter speling weten te creëren in de aansluiting met het blokje van de oude condensor. kruipolie ertussen. Het komt niet los. De onderste leiding nog niet geprobeerd. Die zit nu nog helemaal vast op de condensor. Bovendien is die leiding van metaal en daar zal wrikken en bewegen supervoorzichtig moeten gebeuren. Met de ervaring van de bovenste leiding durf ik daar niet eens meer aan te beginnen. Heeft iemand tips hoe je de leidingen van de blokjes van de oude condensor krijgt? Of moet ik het toch laten doen door een garage?