Clubcafé-uitbater
Clubcafé-uitbater
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Gebruikersavatar
Clubcafé-uitbater
Clubcafé-uitbater
Re: C5 3.0 V6 problemen

Bericht door Herman »

@ de Boer
Invoer is geen probleem, wel zorgen dat je alle papieren meekrijgt daar en voor uitvoer.
Dan gewoon naar de RDW laten zien en keuren voor NL kenteken, dacht iets van 110 euro voor op kenteken dan nog APK keuring.
Dan gelijk naar de belasting voor BPM invoer die lopen mee en kijken naar de waarde, ( zorg ervoor dat hij niet mooi er uit ziet, sloop er wat uit desnoods) en daar krijg je een rekening van thuis.
Voor rijden in nederland tijdelijk een eendags kenteken te krijgen van de RDW.
Met vriendelijke groet
Herman.........

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.



_______________________________________________________
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 6169
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:42
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Locatie: Hoogkarspel (1616)
Zwitserland is geen EEG, dus er komen ook nog invoerechten bij, ik dacht iets van 10%.

Daarover dan de BPM en de BTW.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune

シトロエンC6が世界で最高の車
C5club Newbie
C5club Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:45
Auto: c5, 6 cyl, 3.0 ltr. exclusive
Brandstof: LPG-G3
Versnellingsbak: EGS6
kilometerstand: 185000
Kleur: blauw
C5club Newbie
C5club Newbie
Ik heb C5 3.0 uit 2007. Toen ik hem kocht op 240.000 km heb ik er LPG in laten bouwen. Rijdt super...In december 2024 nw koppakking en klepdekselpakking laten vervangen Hele dure reparatie toen. Nu 316.000 km gelopen en de motor begint weer te lekken bij o.a.klepdekselpakking. Deze is niet meer te krijgen. In december is er toen een pakking gemaakt van kurk maar begint nu weer te lekken. Weet iemand waar je nw klepdekselpakking kan verkrijgen? In Nederland niet meer te krijgen en mijn garaga wil niet buiten NL zoeken. Help?
Gr Frits
Gebruikersavatar
luc
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 564
Lid geworden op: 18 apr 2010 00:23
Auto: c5 v6 Exclusive
Opties: Alles en een afneembaar trekhaak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2002
Energielabel: E
Phase: 1
Organummer: 09172c
Productienummer: 10281
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 292000
Kleur: donker grijs
KPH: Voor + Achter
Locatie: Helmond
Contacteer:
Gebruikersavatar
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Re: C5 3.0 V6 problemen

Bericht door luc »

Probeer het eens bij garage 'Jan van Gompel' die heeft heel veel liggen.
Succes.
Gebruikersavatar
luc
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 564
Lid geworden op: 18 apr 2010 00:23
Auto: c5 v6 Exclusive
Opties: Alles en een afneembaar trekhaak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2002
Energielabel: E
Phase: 1
Organummer: 09172c
Productienummer: 10281
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 292000
Kleur: donker grijs
KPH: Voor + Achter
Locatie: Helmond
Contacteer:
Gebruikersavatar
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Re: C5 3.0 V6 problemen

Bericht door luc »

Sorry, Jan van Gompel in Eindhoven.
C5club Top executive Poster
C5club Top executive Poster
Berichten: 4960
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Locatie: Rotterdam
Gebruikersavatar
C5club Top executive Poster
C5club Top executive Poster
Met de juiste vloeibare pakking kun je het goed dichtmaken, ik gebruik altijd Loctite 5910, dat is daar speciaal voor. Wat de kurkpakking betreft, kurk kan niet tegen moderne synthetische olie en de (veel) hogere temperaturen van een moderne motor.
Plaats reactie