C5club Newbie
C5club Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2017 10:09
Auto: c5
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 173234
Kleur: grijs
Hoi als mijn auto in de laagste stand kom gaat de zekering stuk direct
Maar in normale stand naar hoge en zeer hoge blijft hij heel
Wat zou dat kunnen zijn :smt198
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 582
Lid geworden op: 12 apr 2021 19:01
Auto: C5 Sedan Exclusive 3.0/24
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11671CJ
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 147200
Kleur: Rood/Metallic
Locatie: Haarlem
Ik zou beginnen, om de koolborstels en grondplaat v.d. pomp goed schoon te maken.
Groet,
Kees.
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 13973
Lid geworden op: 10 okt 2009 17:58
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
Locatie: Westerlo Belgie
is ook mijn mening , en niet te lang mee wachten anders komt er rook uit .
C5club Newbie
C5club Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2017 10:09
Auto: c5
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 173234
Kleur: grijs
kees05 schreef:Ik zou beginnen, om de koolborstels en grondplaat v.d. pomp goed schoon te maken.
Groet,
Kees.
hoi kees kun jij mijn dan uitleggen waarom de zekering niet stuk gaat van normaal rij stand naar de hoge stand en bij het rijden in de auto dan werk die pomp ook en gaat dan niet stuk
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 582
Lid geworden op: 12 apr 2021 19:01
Auto: C5 Sedan Exclusive 3.0/24
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11671CJ
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 147200
Kleur: Rood/Metallic
Locatie: Haarlem
Nee, kan ik niet, maar dat is mijn advies, heb je dat iniedergeval uit gesloten.
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
Klinkt mij eerder als een probleem met bedrading of solenoids. Is er recent iets aan de auto gedaan, koelvloeistof vervangen oid?
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 191
Lid geworden op: 14 mei 2013 05:58
Auto: C5 2 liter Break, Difference
Opties: Veel !
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Organummer: ???
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 777.777,7
Kleur: Lichtblauw Metallic
Locatie: Vollenhove
(Ik zou beginnen, om de koolborstels en grondplaat v.d. pomp goed schoon te maken.
Groet,
Kees.)

Hallo Kees, dit is misschien voor mijn auto ook wel een goede onderhoudsbeurt.
Is hier op dit forum al eens eerder aandacht en UITLEG aangegeven?, ik bedoel, hoe kom ik bij die grondplaat en koolborstels? zonder dat ik allerlei drukleidingen los - en weg moet halen!
M.v.g. Gerrit Brink
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 191
Lid geworden op: 14 mei 2013 05:58
Auto: C5 2 liter Break, Difference
Opties: Veel !
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Organummer: ???
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 777.777,7
Kleur: Lichtblauw Metallic
Locatie: Vollenhove
En om welke zekering gaat het eigenlijk?
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 582
Lid geworden op: 12 apr 2021 19:01
Auto: C5 Sedan Exclusive 3.0/24
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11671CJ
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 147200
Kleur: Rood/Metallic
Locatie: Haarlem
Je kunt de drukleidingen aan de motor laten, als het frame los is van de wielkast, kun je de pomp voldoende kantelen.
Groet,
Kees.
Plaats reactie