Even een vraagje mbt het inleren van een gebruikte sleutel met afstandsbediening.
Mijn vriendin was de sleutel verloren en ik heb toen een nieuwe lege sleutel besteld en laten slijpen en vervolgens met Lexia ingeleerd. Dit alles was goed verlopen.
Nu heb ik via marktplaats een sleutel met afstandsbediening gekocht die van een sloopauto afkomstig is. Deze wil ik in een nieuwe behuizing zetten en laten slijpen en ook dan met lexia inleren.
Nu is mijn vraag of dit mogelijk is, aangezien deze sleutel toebehoort aan de sloopauto.
Kun je een bestaande sleutel die op een auto ingeleerd is dus ook inleren op een andere auto?
Of is er een manier om de sleutel leeg te maken?
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Auto: C5 II Tourer 2.0 16V 140pk +Diagbox V9.68
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10798
Productienummer: 0163
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 172000
Kleur: Grijs

C5club Bikkel

Auto: geen citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Hmmm ja kan
moet je een PSA remote calculator kopen, maar voor eenmalig gebruik is dat natuurlijk niet rendabel,
kan je niks vinden op aliexpress? voor een prikkie koop je daar een nieuwe complete sleutel en slijpen ze ook nog een de sleutelbaard voor je.

kan je niks vinden op aliexpress? voor een prikkie koop je daar een nieuwe complete sleutel en slijpen ze ook nog een de sleutelbaard voor je.