Alweer gelukt: er bleek achter de vulpijp van de ruitenvloeistof nog een boutje te zitten dat de brug van de ventilator tegenhield.
Het leuke van dit soort klusjes is, dat je vrij zeker weet dat het niet meer terugkomt, als je de 80 bent gepasseerd, zoals ik.
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
Berichten: 1250
Lid geworden op: 29 jan 2013 17:13
Auto: C5 Break 2.0i 16V Automaat Exclusive
Opties: Alle
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 145.000
Kleur: Zilver metallic
Locatie: Soestdijk
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop

C5club Die-Hard


Berichten: 534
Lid geworden op: 14 mei 2019 10:16
Auto: C5 Break 2.0HDi 110pk
Opties: Geen :)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 405.000
Kleur: Grijs aluminium
Ah, mooi dat je het al opgelost hebt. Ik wilde al zeggen dat ik nog niet zo modern ben dat ik al een phII heb of heb gehad. Ik zou dus niet geweten hebben dat er nog een stiekem boutje verstopt zat.
Met een beetje mazzel heb je best kans dat je over wat jaartjes weer vrolijk deze condensor staat te vervangen.
Met een beetje mazzel heb je best kans dat je over wat jaartjes weer vrolijk deze condensor staat te vervangen.

Berichten: 4923
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Locatie: Rotterdam
Een bevriende AC specialist vertelde mij, half uurtje werk, hij vergat even dat ik een 1.6-16V HDI heb en geen 2.0-16V, ik was een halve dag bezig 
