Goedendag Citrofielen,
Sinds dat ik in 2019 bollen van IFHS heb gemonteerd onder mijn C5 blijf ik tegen vreemd weg gedrag aan lopen. met uitlezen zie ik niks geks en er zijn ook geen storingen. hydractief kleppen kan ik gewoon aansturen en zijn daarbij hoorbaar en voelbaar dus dat lijkt te werken.
vorig jaar waren de voorste hoekbollen alweer kapot dus die zijn vervangen door een setje van Eurorepar, mijn gevoel zegt dat de IFHS bollen niet zon fijne kwaliteit hebben voor een HA3+ systeem
eens in de zoveel tijd gooit hij z'n kont omhoog met remmen ( er lijkt dan geen rem druk achter te zijn) het remsysteem is nagelopen en daarin zijn geen gekke dingen naar voren gekomen want sinds dat ik de C5 heb zijn al veel componenten vervangen ook wegens slijtage en onderhoud:
*4 klauwen
*remmerij rondom
*handremkabels
*ABS pomp wegens harde computerstoring
*rembooster incl. Hoofdremcilinder ten schulden aan lekkage
*terugslagklep vacuüm incl. slangen
maar er is nog iets aan de hand
als ik bijv. door een kuil rijd waardoor de C5 wat "dieper" in moet veren , lijkt het er op dat hij de middenbol (stugheidsbol) mee inschakelt en dan is de C5 bijv. 100m stijf en even verder op weer goed. Ook hierbij gooi hij z'n kont omhoog met remmen, en als ik het pedaal kortstondig weer los laat en intrapt is er weer niks aan de hand.
Accu is 1.5j oud en met de garage tester getest , en goed bevonden