Sinds kort ben ik ook in het bezit van een C5 (09-07-'07) en moet zeggen dat deze auto mij super bevalt. Wat een ruimte en een luxe zit erop deze auto zeg
Heb een C5 uit 2002, exclusive 2.0i met alles erop en eraan, alleen geen cruise control... dat vond ik trouwens wel vreemd!
Deze auto heeft rond de 130.000 km al gelopen en is een ex-lease auto geweest. hebben onderhoudshistorie erbij gekregen.
Zou er nog wel foto's bij willen plaatsen maar weet niet hoe het moet
Heb alleen 2 probleempjes, haha de 1e is schotje in de uitlaat los, als je het gas goed in trapt hoor je een blikkerig geluid. Bij de garage zeiden ze dat dat niet te maken is, het kan geen kwaad enige oplossing is een nieuwe uitlaat. 2e probleem is de navigatie, ik druk op eject en er kwam nix uit, dus denk zit niks in ja, doe er een nieuwe navigatie cd erin... blijkt dat er wel 1 in zit! krijg ze met geen mogelijkheid eruit! Heeft er iemand hier ervaring mee of een tip om ze eruit te krijgen? Vond zo vreemd want normaal als je een cd erin drukt terwijl er al 1 inzit weigert hij hem maar bij deze blijkbaar niet.
Denk dat ik zo wel even voldoende heb verteld, als jullie nog vragen hebben of wat anders willen weten hoor ik het wel, trouwens wel leuk/handig deze forum, had er al de laatste tijd veel op gekeken!
groetjes Raymond