@R1200C
Let Dekra daar op?
Wat kost dat eigenlijk om door hun een keuring te laten uitvoeren en bij sommige dealers staat het Dekra logo, voeren zij dan zelf de keuring uit?

Dat zie ik bij wel meer C5'en , de naadjes zijn niet overal even netjes ...Frank schreef:Het meest storende was het niet aansluiten van de bumper ter hoogte van het samenkomen van koplamp, bumper en spatbord.

de mijne heeft dit allemaal. ook het knopje voor de sportstand en de plaats voor koplampspoeiers in de bumper zit een dekseltje op. Ik denk dat dit een optie is(de koplampspoeiers)ronama schreef:volgens mij dus;
hout dashboard
aluvelgen
exclusieve aanduiding
Xenon
zonnerollo hoedenplank
en corrigeer mij indien het niet waar is
heeft de Exclusive niet dat knopje voor de sportstand???
suc6 met de koop
2004 Ph1 Exclusive heeft nog steeds 'hout'. Exclusive badges zijn gewoon te koop, net als 'hout', dus dat zijn relatief makkelijke 'neppers'. Ben met een vorige poster eens: Xenon met kls is nog steeds het beste echte herkenningspunt voor een Ph1 Exclusive.Frank schreef:Ik denk dat de aanduiding op de deurstijl op dit moment de enige houvast is.
Volgens de dealer is het hout vanaf 2004 standaard uit de exclusive verdwenen. (helaas) in iedergeval zeker in de phase 2 uitvoering.
A.s vrijdag heb ik vrij genomen om te gaan kijken bij een C5 die volgens
dat autobedrijf een exclusive is, maar de plaatjes tonen een differance achtig interieur.
Ik hou jullie op de hoogte.
Volgens mij is het zo dat je koplampsproeiers hebt als je klepjes hebt onder de koplampen. Anders zitten die gaten niet in je bumper.dejong10 schreef:de mijne heeft dit allemaal. ook het knopje voor de sportstand en de plaats voor koplampspoeiers in de bumper zit een dekseltje op. Ik denk dat dit een optie is(de koplampspoeiers)ronama schreef:volgens mij dus;
hout dashboard
aluvelgen
exclusieve aanduiding
Xenon
zonnerollo hoedenplank
en corrigeer mij indien het niet waar is
heeft de Exclusive niet dat knopje voor de sportstand???
suc6 met de koop
De dekseltjes ZIJN de sproeiers! Ze komen eruit floepen.dejong10 schreef:de mijne heeft dit allemaal. ook het knopje voor de sportstand en de plaats voor koplampspoeiers in de bumper zit een dekseltje op. Ik denk dat dit een optie is(de koplampspoeiers)
Voorheen Ph2V6: 

Niets is onmogelijk bij Franse auto's, maar mag ik je toch eens vragen: wat gebeurd er als je de klepjes/plaatjes uittrekt ? Eevn met je nagels eronder en voorzichtig rechtstandig uittrekken ?vhwsdown schreef:mijn 2.2 hdI aut exlusive 02-2002 heeft alle kenmerken, behalve de kls (hier zit alleen een klepje, maar erachter niets . Verder klappen de spiegels niet aut0 in.