Maar toen ik dit las:
blijkt er kennelijk toch wat anders, en/of meer aan de hand.dat ik na 2 keer in de drive kon zetten maar nu is hij aan het bokken.
Ben benieuwd naar het vervolg, als hij morgen bij de garage geweest is......
Groet,
JW
blijkt er kennelijk toch wat anders, en/of meer aan de hand.dat ik na 2 keer in de drive kon zetten maar nu is hij aan het bokken.
Ik heb dat probleem nu ook al een tijdje met m'n C5 II X7 P3.Frans 99 schreef:Ik ben blij dat iedereen die antwoord heeft gegeven geld als water heeft!!!
Ik zou beginnen met het systeem dat de pook vrij geeft.
Remlichtschakelaar/ relais/ plastic palletje.
Dit is tientjes werk en kan je zelf doen.
Maar ik ben een arme rat.
Grüß
Dat zou ik wel willen meten. Heb het printje (X7 AL 4) dat naast de pook zit eruit kunnen schuiven en daarop aangesloten zijn 4 draden: zwart, wit, groen en rood. Ik neem aan dat twee van de 4 de 12V voeding zijn en de andere 2 naar de elektromagneet gaan. Op die laatste moet ik natuurlijk meten. Welke kleuren zijn dat? Het is namelijk een enorm gepriegel om de meetpennen op de juiste puntjes te zetten vanwege de erg korte draadjes zonder kortsluiting te veroorzaken (auto's zijn echt gemaakt om het repareren zo moeilijk mogelijk te maken).JW-C5 schreef:Ben je er zeker van dat de spanning vanaf het rempedaal doorkomt op de solenoid?
Heb je dat gemeten?
Als dat inderdaad het geval is moet de solenoid uitgewisseld worden.
Maandag kan ik weer bij mijn doc,s, dan kan ik je wel wat opsturen als PDF.
Geef dan even je mailadres via een PB, dan stuur ik het op.
Groet,
JW