Een PC met een optisch loopwerk, hoor je ook heel even spinnen bij het aanzetten, de RT5 in mijn 407C doet dat ook.
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Zeer waarschijnlijk niets aan de hand met de CD speler, om het uit te sluiten, even lostrekken van de kabel en alleen de HD aangesloten laten, dan weet je het snel genoeg
Een PC met een optisch loopwerk, hoor je ook heel even spinnen bij het aanzetten, de RT5 in mijn 407C doet dat ook.
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Mij blijft z'n eerdere posting vraagtekens geven, vandaar mijn vraag hoe lang dat dan duurt:
Groet,
JW
Als dat geluid al die tijd blijft duren, zou de CD speler wel eens de verdachte kunnen zijn.JW-C5 schreef:Je schreef:Blijft 'ie dat geluid lang geven, gedurende die hele opstart periode?Vanochtend was het wederom erg koud en toen ik het contact omdraaide hoorde ik een "draaiend, slippend" geluid komende vanuit het radio gedeelte . Als de radio/NAV het doet dan hoor ik dat geluid niet.
Ik vraag dat, omdat dit geluid ook zou kunnen komen van de CD speler.
...........
Vraag daarbij: zit er toevallig een CD in de speler?
Zo niet, doet de speler het wel goed verder?
Je zou als test kunnen proberen er een muziek CD in te doen, die laten zitten, het systeem uitzetten en dan opnieuw opstarten.
Wat gebeurt er dan?
Groet,
JW