Klinkt goed, ben benieuwd of ik het op dezelfde zal ervaren als jij hier beschrijft.
Binnenkort maak ik ook een afspraak om een proefrit te maken, er staat er nu eentje bij de dealer in mijn woonstede.
Dat is een Shine, met open dak en Hype Brown leer op de stoelen.
Die kleur gaat veranderen in Hype Black, vanaf nieuwe bestellingen zoals die nu mogelijk zijn.
Wat mij betreft een verbetering
Een duidelijke min voor mij is het ontbreken van een reservewiel. Dat wil ik bij me hebben als ik op vakantie ga, al een paar keer gehad dat ik op onmogelijke plekken een lekke band had die niet met een "reparatiekit" hersteld hadden kunnen worden. Ik wil dan dus minimaal zo'n thuiskomertje bij me hebben.
Met die tank van 43 liter kan ik leven.
In NL zal ik bijna altijd met E uitkomen, en ik kan thuis makkelijk opladen.
Voor de grote vakantieritten geeft die 43 liter tank, icm de E dan ongeveer dezelfde actieradius als ik nu heb met m'n V6 en de 65 liter tank.
Ook ik wil nu naar een Private Lease gaan, wel voor een termijn van 5 jaar met ca 15 kkm/jr.
Om eventuele mindere inkomsten op termijn hoef ik me als pensionado geen zorgen te maken
Overigens, gaat de ingang van je nieuwe contact aansluiten bij de afloop van je oude? Regelt men dat?
Groet,
JW