Hallo,
Bedankt voor de reacties!
Een 32GB stick werkt i.i.g. goed met FLAC bestanden: De geluidskwaliteit is zeer goed! Jammer dat de tracks niet "gapless" afgespeeld worden. Er zit dus altijd een korte stilte tussen de tracks hetgeen bij live opnamen hinderlijk is. Dat is dan weer een argument om mijn pioneer DAP met 400Gb aan muziek via de aux-in aan te sluiten. Via Bluetooth krijg ik dat helaas niet voor elkaar... Die DAP kun je echter weer nergens kwijt.
Ik heb aan de hand van de linkjes geprobeerd mijn autoradio/navi te determineren maar de mijne staat er niet tussen. Ik heb alleen een 7" scherm (volledig geïntegreerd) en een usb + aux-in aansluiting onder de armleuning. Morgen ga ik m'n VIN nummer checken om te kijken wat ik nou eigenlijk heb. In het instructieboekje staat een andere radio. In het on-line instructieboekje staat de goede afgebeeld: alleen een scherm en in de 2 DIN sleuven plastic kapjes: boven één met een minimaal sleufje waar je geen r**t aan hebt. en onder een klein bakje waar ook bijna niks in past. Wat was dit een mooie plek geweest voor die Aux-in / usb unit. Welke randdebiel het bedacht heeft om die aansluiting in het enige vakje van formaat te stoppen en dan op een manier dat je er niks meer in kunt leggen zonder bang te zijn de usb stick te raken.... Van de week ga ik naar m'n eigen garage in Elst (Heezen) om de nieuwe aanwinst door Citroën ogen te laten checken. Daar maar eens checken hoe en of die bakjes eruit kunnen en of er wat meer ruimte te realiseren is voor bv de DAP. Ik heb ook stille hoop dat de usb aansluiting te verleggen zal zijn naar een handiger plek.
De auto zit en rijdt overigens heerlijk: vandaag kilometers gevreten op de Duitse Autobahn en op het Groningse platteland. De auto deint wat meer dan de PHII die 8 jaar lang en 220000km. onze trouwe vierwieler was. De sportstand was met name op een golvende snelweg en op bochtige binnenwegen prettig. De normale zweefstand is dan weer prettig op de gloednieuwe spiegelgladde Duitse A31 en in in de urban jungle waar veel drempels en ander ongerief te vinden zijn.

If you hear jesus talking, consider medication.