Nadat ik heel de ophanging vanvoor van nieuwe fusees en rubbers heb voorzien ben ik gaan testrijden.
Ik kreeg echter een vreselijk gekraak wanneer er kracht op de wielen kwam bij vertrekken, of tussentijds gas geven. Bij remmen niets, en bij het indrukken van de vering in stilstand ook niets;
Ik vond dat de motor zelf ook serieus bewoog bij proberen vertrekken met handrem op, dus ik verdenk een motorsteun. De rechtse steun en onderaan lijken me volledig intakt.
De steun aan de bestuurderskant ziet er zo uit (zie fotos). Hij lijkt me niet echt gescheurd, maar ik krijg er wel men vinger tussen vanboven.
Wat denken de experts? Is dit de boosdoener?



