Zonder gekkigheid, volgens mij is de technische vraagstelling inmiddels ruim beantwoord?
BJG, dank. Weer wat geleerd.
Ik twijfel geen moment aan je deskundigheid over logistieke regelgeving. Dat is een ingewikkelde regelgeving waarvoor je bijna rechtenstudie moet hebben gedaan.C5HDI110 schreef:Dit soort gevallen is al ruim 15 jaar dagelijkse kost voor mij, met bijbehorende officiële (pittige) cursussen over logistiek, verantwoordelijkheden en termen als DDU, DAP, EXW, CIP, etc.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het verbaasd me trouwens altijd weer dat klanten liever kiezen voor een acute besparing dan een lange termijn investering. Vroeger dacht ik ook nog wel eens zo bij autoreparaties die werden geadviseerd door monteurs/dealers. Ik dacht dan "ja ja, jullie willen gewoon de duurste oplossing.."Fabrikanten en leveranciers
Ik gelukkig wat connecties met fabrikanten en grossiers, en heb besloten het na te vragen, zij weten per slot van rekening het beste wat ze doen. Ook heb ik gevraagd naar de juiste procedure omtrend het vervangen van compressoren.
In het kort even de bevindingen:
Nissens levert de compressoren gevuld met de juiste olie inclusief benodigde ringen en andere materialen. ./..