C5club Rookie
C5club Rookie
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 mar 2019 21:34
Auto: Berline 2.0 16V
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Phase: 2
kilometerstand: 168000
Kleur: Grijs
C5club Rookie
C5club Rookie
Zo'n voorversterker is op AE ook wel in modulevorm te vinden schat ik zo in. Wat betreft de (geluids)kwaliteit blijft het op AE altijd een gok natuurlijk, maar heb er al veel leuke spulletjes bemachtigd. En de geluidskwaliteit van de Bluetooth/FM koppeling die ik nu heb is ook niet alles. Vooral het mooi kunnen wegwerken van alles en middels de Yatour ook de stuurbediening kunnen gebruiken voor nummerselectie en oproepaanname op de mobiel vindt ik erg interessant.
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Er zal best wel wat bruikbaars te scoren zijn op AE, maar wat ik heb valt best tegen. De voor 10 eur bij de Aldi gescoorde FM bluetooth carkit/transmitter geeft perfect geluid (als er geen zender in de buurt is); die nep-Yatour is niet echt een feest om naar te luisteren. Netaan telefoonkwaliteit en ook niets meer dan dat. Bas ontbreekt, middentoon is in orde; hoge tonen zijn ver te zoeken.
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 mei 2015 19:20
Auto: C5 2.0i16V Comfort
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 93.000
Kleur: EZR Gris Aluminium
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Mijn originele yatour klinkt mooi maar inderdaad nogal zacht. Die lijn versterker moet ik ook maar eens naar kijken.
Toen ik mijn cd wisselaar ingang activeerde ging ik trouwens automatisch door naar het instellen van het display.
Plaats reactie