zo wat een hele lijst van foutcodes Ik heb toch niet de goede versie. Er zou Diagbox in moeten zitten in mijn Lexia/pp2000 maar dat zit er nog niet in
Ik heb de ........ verstand van computers laat staan de software die erin moet. Jij hebt enige tijd geleden de software op gestuurd via de email. waarvoor nog dank JW-C5
Zelfs mijn schoonzoon die aardig hier in bedreven is krijgt het niet voor elkaar dus dat wordt niks.
Wat ik los gehad heb :
-zekeringen in het interieur en onder de kap in het motorruim allemaal nagekeken geen problemen ontdekt
-reservoir LDS olie gedemonteerd
-HD pomp gedemonteerd en koolborstel van elektromotor geïnspecteerd (waren goed nog) en ik heb de hele boel weer schoon geblazen. Even laten lopen op een spanning van 12 volt. De hydraulische pomp niet gedemonteerd !!
-Het relais van de pomp geïnspecteerd en lopend gemaakt ( was waarschijnlijk toch goed)
-Alles weer gemonteerd
-Volgens jouw schema JW-C5 zou er nog een zekeringenkast zijn het relais van de pomp achter de accu. Ik heb geprobeerd deze te vinden maar krijg het niet in beeld Het gaat om de BFDB. Morgen de accu er maar eens uit !!
Tot zover mijn relaas.