Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
C5club V.I.P.


Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
Ik denk dus van niet.
C5club Fan


Berichten: 62
Lid geworden op: 02 mar 2015 22:07
Auto: Citroen C5 Break 2.0 16V automaat nu niet meer
Opties: Leer, Xenon
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 202000
Kleur: grijs
KPH: Voor + Achter
Oke misschien dat dit het duidelijker maakt
. nW kom je nergens tegen en is te gering om ook maar iets te doen. Is allemaal mW dus.... nW moet een foutje zijn.
Groet,
Hans
Groet,
Hans
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
C5club V.I.P.


Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
Nee, ik geloof echt niet dat dat fout is. Met 50mW verspreid je best genoeg energie om de hele stad met je muziekkeuze en telefoongesprekken mee te laten genieten.
C5club Fan


Berichten: 62
Lid geworden op: 02 mar 2015 22:07
Auto: Citroen C5 Break 2.0 16V automaat nu niet meer
Opties: Leer, Xenon
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 202000
Kleur: grijs
KPH: Voor + Achter
Valt best mee misschien in het open vlakke land misschien wel maar in een bebouwt gebied echt niet.
Ik heb de vraag inmiddels voorgelegd aan de het betreffende Agentschap en nu maar afwachten, kan wel 10 dagen duren voordat er antwoord volgt. Zal de uitkomt hier dan melden.
Groet,
Hans
Groet,
Hans
C5club V.I.P.


Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
Ik ben benieuwd. Met 2mW veroorzaakte ik in dicht bebouwd gebied (!) een paar wijken verderop overlast in de zin van het overstemmen van een omroepzender. En ja, dit was professionele apparatuur, een meetzender met daarop een hobbybob yagi.
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Als ik DIT zo lees is die 50 nW correct voor deze frequentieband.
Interessant is om de berekening in die laatste posting te lezen.
Dat sluit aan bij mijn opmerking dat het probleem zit in het feit dat de ontvangst antenne op het stalen dak zit.
FM transmitters die daar wel "doorheen" stralen, hebben dan een te hoog vermogen, dus zijn ze illegaal.
Groet,
JW
Interessant is om de berekening in die laatste posting te lezen.
Dat sluit aan bij mijn opmerking dat het probleem zit in het feit dat de ontvangst antenne op het stalen dak zit.
FM transmitters die daar wel "doorheen" stralen, hebben dan een te hoog vermogen, dus zijn ze illegaal.
Groet,
JW
C5club Fan


Berichten: 62
Lid geworden op: 02 mar 2015 22:07
Auto: Citroen C5 Break 2.0 16V automaat nu niet meer
Opties: Leer, Xenon
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 202000
Kleur: grijs
KPH: Voor + Achter
Ik heb net antwoord is idd slechts 50nW dus onbruikbaar deze oplossing, helaas.
Groet,
Hans
Groet,
Hans
C5club V.I.P.


Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
@jw:
Door het dak heen is misschien niet nodig; vlak de instraling op de coax-kabel of gewoon direct via het radio-front niet uit. Dempt officieel natuurlijk wel, maar niet genoeg om alles af te sluiten. Het custom made doosje van de radio bevat niet meer materiaal dan nodig is schat ik zo, en daarbij is ongetwijfeld dankbaar gebruik gemaakt van de al aanwezige kooi van Faraday genaamd autokoets.
50nW is marginaal, maar zonder interfererende omroepzender werkt het. Met interferentie maak je sowieso weinig kans met 50nW. En dat is ook precies wat ik ervaar.
De 87.50MHz werkt bij mij meestal goed, maar niet overal.
Door het dak heen is misschien niet nodig; vlak de instraling op de coax-kabel of gewoon direct via het radio-front niet uit. Dempt officieel natuurlijk wel, maar niet genoeg om alles af te sluiten. Het custom made doosje van de radio bevat niet meer materiaal dan nodig is schat ik zo, en daarbij is ongetwijfeld dankbaar gebruik gemaakt van de al aanwezige kooi van Faraday genaamd autokoets.
50nW is marginaal, maar zonder interfererende omroepzender werkt het. Met interferentie maak je sowieso weinig kans met 50nW. En dat is ook precies wat ik ervaar.
De 87.50MHz werkt bij mij meestal goed, maar niet overal.
C5club Fan


Berichten: 62
Lid geworden op: 02 mar 2015 22:07
Auto: Citroen C5 Break 2.0 16V automaat nu niet meer
Opties: Leer, Xenon
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 202000
Kleur: grijs
KPH: Voor + Achter
JW-C5 schreef:Mocht je toch een FM transmitter nemen, moet dat er eentje zijn die je in de antenneleiding zet.
De types die het via de lucht doen, zijn illegaal en verboden.
Maar mijn keuze zou dat sowieso niet zijn, een Parrot is veruit te prefereren.
Groet,
JW
Is dus vergelijkbaar met wat JW al eerder aangaf (instraaldoosje
Berichten: 3076
Lid geworden op: 12 feb 2013 15:44
Auto: C5 tourer 2.7 V6 HDi Exclusive automaat
Opties: stoelmassage, park assist, etc. etc.
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 305.000
Kleur: Gris
Locatie: Eindhoven
Bij mijn weten is die transmitter al sinds 2008 volkomen legaal in Nederland.
Naast een transmitter bestaat er ook een fm modulator. Deze sluit je aan je antennekabel aan en vandaar af aan je radio. Je hebt varianten met aux ingang en bluetooth of alleen de een of de ander.
Wel meer werk want je moet hem aan de radio en aan de voeding koppelen maar kwaliteit is veel beter
Naast een transmitter bestaat er ook een fm modulator. Deze sluit je aan je antennekabel aan en vandaar af aan je radio. Je hebt varianten met aux ingang en bluetooth of alleen de een of de ander.
Wel meer werk want je moet hem aan de radio en aan de voeding koppelen maar kwaliteit is veel beter
Toen:
Axel GS break CX 2.5 turbodiesel, airco CX 2.0 benzine, leer, chroom BX BX break blauw Xantia 2.0 benzine berline Xantia 1.9 sd break(75 pk niet te doen!!) XM 2.0 benzine break groen metalic Berlingo diesel busje(heerlijke auto) Berlingo multispace 1.4
C5 break 2.0 HDI automaat exclusive 2003 C5 Break V6 Excl. 2002 Nu: C5 tourer 2.7 hdi Excl. & Xantia i.8 16V berline
Axel GS break CX 2.5 turbodiesel, airco CX 2.0 benzine, leer, chroom BX BX break blauw Xantia 2.0 benzine berline Xantia 1.9 sd break(75 pk niet te doen!!) XM 2.0 benzine break groen metalic Berlingo diesel busje(heerlijke auto) Berlingo multispace 1.4
C5 break 2.0 HDI automaat exclusive 2003 C5 Break V6 Excl. 2002 Nu: C5 tourer 2.7 hdi Excl. & Xantia i.8 16V berline


