V.I.P.
V.I.P.
Auto: C5-V6 Break
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Phase: 2
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 168000
Kleur: groen
V.I.P.
V.I.P.
Re: Acoustisch signaal

Bericht door de boer »

Paljas schreef:Bij mij zat het kastje achter de bekleding voor de voeten van de passagier. Maar begin met de dradenclimbim achter de radio. Daar zitten de tussen stekkers en een berg kabel met de omschakelrelaistjes die je kunt verwijderen en de originele stekkers weer oo de radio zetten.Daarmee zou het gepiep in ieder geval al verdwenen moeten zijn.
Inderdaad bij mij zit hij daar ook! Ik heb de stekkers eruit gehad en weer ingestoken en alles verder gecontroleerd en zag er verder goed uit. Alles weer op zijn plaats gezet en tot nu toe (2-dagen) geen signaal meer gehoord en mijn handsfree inatallatie werkt ook weer. Dus afwachten maar.
Bedankt voor de tip!
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Auto: Hyundai IONIQ 5, Lounge 84 kWh (feb 2025)
Opties: Volledig elektrisch rijden; rijd in zomertijd op 100% zonne-energie van eigen panelen
Bouwjaar: 2025
Energielabel: A
kilometerstand: 18000
Kleur: Ultimate Red
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Dus er leek sprake van een slecht contact?
Tot voor kort reed ik alleen nog maar Citroen: 2× BX, 2× Xantia en 2× C5. De 2e was een diesel. Had veel eerder voor diesel moeten kiezen...
Omdat Citroen toen nog geen geschikte EV had ben ik op 15 mei 2019 noodgedwongen overgestapt op Kia e-Niro; full electric dus.
Op 05-02-2025 is de e-Niro ingeruild voor een Hyundai IONIQ 5, ook rood.
Plaats reactie