Er is er een C5 in de Familie, een tourer uit 2008 met een 20 HDIF met automaat. Binnekort naar GJO voor een automaat spoeling.
Maar even een graag over de LDS, weet dat GJO hier ook jets voor heeft , maaar zijn er onder jullie al die het zelf gedaan hebben ? Op you tube zijn een paar filmpjes waarin de LDS wordt afgetapt en dan weer bijgevuld
Ervaringen ?? Werkwijze ?
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie wielen, remmen & hydrauliek.
C5club extreme Fan


Berichten: 207
Lid geworden op: 30 sep 2007 12:04
Auto: c5 ac
Phase: C5 Aircross
Locatie: strijen (ZH)
Berichten: 13976
Lid geworden op: 10 okt 2009 17:58
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
Locatie: Westerlo Belgie
voor zover ik het weet is dat niet aanwezig.
Berichten: 6205
Lid geworden op: 20 jul 2007 21:21
Auto: C5 X7 2.0i 16V Berline
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 285000
Kleur: Rouge Profond
Locatie: Apeldoorn
Wat bedoel je precies, Willy4?
CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break ,
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Er bestaat voor de PH3 een procedure B3BI0105P0 Aftapkraan - Vullen - Ontluchten : Hydraulisch circuit van de vering
Het lastigste punt daarin is wellicht het onder druk moeten brengen van het vat na vervanging van de LDS.
Je moet een slang aan de onderkant losmaken, dan loopt de LDS er uit. Vang dat dan maar eens netjes op
Groet,
JW
Het lastigste punt daarin is wellicht het onder druk moeten brengen van het vat na vervanging van de LDS.
En als ik het zo lees wordt dat aftappen een enorme kliederboel.Bouw een druk van 0,5 bar in het vloeistofreservoir LDS op (met behulp van een gereedschap van het type FACOM 920).
Je moet een slang aan de onderkant losmaken, dan loopt de LDS er uit. Vang dat dan maar eens netjes op
Groet,
JW


