Forumregels
      Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
		    Berichten: 3646
      		Lid geworden op: 08 nov 2009 15:06
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Citroen met identiteit crisis (DS7)
      			      		      			      				Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
      			      		      			      				Brandstof: Diesel
      			      		      			      				Bouwjaar: 2019
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Versnellingsbak: EAT8
      			      		      			      				kilometerstand: 160kkm
      			      		      			      				Kleur: Blanc Banquise
      			      		      			      				Locatie: 0227
      			      		      		
      		      		      		        Stoten en inhouden bij deellast is de meest voorkomende klacht bij een kapotte of sterk vervuilde klep. Het niet meedoen van een cilinder is bv vrij simpel te checken (ik meet dan de temp op het uitlaatspruitstuk. De uitgang boven de niet werkende cilinder blijft dan ver achter op de rest.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Berichten: 11351
      		Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
      			      		      			      				Opties: SUV
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2018
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				Kleur: Soft sand
      			      		      			      				Locatie: Apeldoorn
      			      		      		
      		      		      		        Als je haar kunt kussen is ze niet heet!! 
  
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
    				
    				    			Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
C5club Rookie

    			        
Berichten: 23
      		Lid geworden op: 24 okt 2013 20:52
      		
      		
      		      		      			      				Auto: c5 exclusive berline 2002, 20 16v
      			      		      			      				Opties: trekhaak
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 50000
      			      		      			      				Kleur: grilyne
      			      		      			      				Locatie: Terneuzen
      			      		      		
      		      		      		        Hallo,
Even een update.
3 jaar hebben we de C5 nu en bijna 30000 km en een stevige ruzie met de citroen dealer verder, is de stand van zaken nu,
Nieuwe bougies,
Bobine rail was pas vervangen door nieuwe valeo uitvoering. Kan t volgens garage niet zijn.
Motor laten flushen en klepstoter vertroetelaar erin.
Daarmee draaide de motor ineens een heel stuk fijner, de nieuwe bougies zorgde voor meer pit. En zuiniger rijden.
Alleen bij erg koude start hobbelt hij nog, mogelijk stappenmotor verziekt bij schoonmaken, maar daar komt een nieuwe voor.
Maar nu het volgende,
Tussen de 1800 en 2000 toeren schokt hij bij constante snelheid. Bij optrekken trekt hij m zonder problemen door deze toeren. Maar bij vrijloop gas geven, hakkelt hij bij 5500 toeren ook.
Kan dat met nokkenassensor te maken hebben, of toch de stappenmotor?
Van de week na een belabberde start, had ik in de stad het gevoel dat er een cilinder ermee stopte, ineens inhouden en bijna het gehoor van een 3cylinder ( zoals onze 208) hebben.
Extra gas geven werd niet op gereageerd. Ook kreeg ik storing uitlaatgas in scherm
Bij druk stoplicht met bonkend hart weggereden, met veel moeite.
Volgend stoplicht was stil. Daar motor afgezet, sleutel eruit, even gewacht en gestart, liep als zonnetje, maar storing uitlaatgas bleef.
2 dagen later was motormanagement lampje en service spontaan weer uit, maar ook nu blijft het schokken bij de 1800 tot ong 2000 toeren.
Iemand een idee waar te zoeken?
Denk er over om toch op zoek te gaan naar een lexia
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Even een update.
3 jaar hebben we de C5 nu en bijna 30000 km en een stevige ruzie met de citroen dealer verder, is de stand van zaken nu,
Nieuwe bougies,
Bobine rail was pas vervangen door nieuwe valeo uitvoering. Kan t volgens garage niet zijn.
Motor laten flushen en klepstoter vertroetelaar erin.
Daarmee draaide de motor ineens een heel stuk fijner, de nieuwe bougies zorgde voor meer pit. En zuiniger rijden.
Alleen bij erg koude start hobbelt hij nog, mogelijk stappenmotor verziekt bij schoonmaken, maar daar komt een nieuwe voor.
Maar nu het volgende,
Tussen de 1800 en 2000 toeren schokt hij bij constante snelheid. Bij optrekken trekt hij m zonder problemen door deze toeren. Maar bij vrijloop gas geven, hakkelt hij bij 5500 toeren ook.
Kan dat met nokkenassensor te maken hebben, of toch de stappenmotor?
Van de week na een belabberde start, had ik in de stad het gevoel dat er een cilinder ermee stopte, ineens inhouden en bijna het gehoor van een 3cylinder ( zoals onze 208) hebben.
Extra gas geven werd niet op gereageerd. Ook kreeg ik storing uitlaatgas in scherm
Bij druk stoplicht met bonkend hart weggereden, met veel moeite.
Volgend stoplicht was stil. Daar motor afgezet, sleutel eruit, even gewacht en gestart, liep als zonnetje, maar storing uitlaatgas bleef.
2 dagen later was motormanagement lampje en service spontaan weer uit, maar ook nu blijft het schokken bij de 1800 tot ong 2000 toeren.
Iemand een idee waar te zoeken?
Denk er over om toch op zoek te gaan naar een lexia
Berichten: 6200
      		Lid geworden op: 20 jul 2007 21:21
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 X7 2.0i 16V Berline
      			      		      			      				Brandstof: LPG-G3
      			      		      			      				Bouwjaar: 2009
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 3 ( C5 II X7 )
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVA4
      			      		      			      				kilometerstand: 285000
      			      		      			      				Kleur: Rouge Profond
      			      		      			      				Locatie: Apeldoorn
      			      		      		
      		      		      		        Uitlezen inderdaad met de Lexia. Zou een injector kunnen veroorzaken. 
Bij 5500 rpm speelt je stappenmotor geen rol. Die regelt alleen een hoeveelheid lucht bij stationair draaien van de motor.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Bij 5500 rpm speelt je stappenmotor geen rol. Die regelt alleen een hoeveelheid lucht bij stationair draaien van de motor.
CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break ,
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
    				
    				    			DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
Berichten: 214
      		Lid geworden op: 29 jul 2010 11:14
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 Break, EW10J4
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2003
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Organummer: 09641
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 394000
      			      		      			      				Kleur: blauw/grijs
      			      		      			      				Locatie: Amsterdam
      			      		      		
      		      		      		        Hallo allemaal,
Eerder heb ik ook dergelijke problemen gehad met mijn C5 uit 2003. ik heb de oplossing uitvoerig beschreven elders op dit fantastische forum beschreven: vervangen van de niet goed functionerende verstuiver (of deze laten schoonmaken). Echt in vele gevallen blijkt dit de oplossing, zeker als je weet welke verstuiver het betreft. Mij al twee keer (2014 en 2015) overkomen. Een lang drama kan dan snel worden ingekort en je kunt vervolgens weer lekker met genoegen doortuffen. Rijden met een C5 blijft toch een genoegen .......
Succes.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Eerder heb ik ook dergelijke problemen gehad met mijn C5 uit 2003. ik heb de oplossing uitvoerig beschreven elders op dit fantastische forum beschreven: vervangen van de niet goed functionerende verstuiver (of deze laten schoonmaken). Echt in vele gevallen blijkt dit de oplossing, zeker als je weet welke verstuiver het betreft. Mij al twee keer (2014 en 2015) overkomen. Een lang drama kan dan snel worden ingekort en je kunt vervolgens weer lekker met genoegen doortuffen. Rijden met een C5 blijft toch een genoegen .......
Succes.
Met vriendelijke groet,
Carracha
1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V
    				
    				    			Carracha
1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V
C5club Rookie

    			        
Berichten: 23
      		Lid geworden op: 24 okt 2013 20:52
      		
      		
      		      		      			      				Auto: c5 exclusive berline 2002, 20 16v
      			      		      			      				Opties: trekhaak
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 50000
      			      		      			      				Kleur: grilyne
      			      		      			      				Locatie: Terneuzen
      			      		      		
      		      		      		        Deze storingen kunnen gevonden worden via een lexia?
Wordt dan toch tijd dat ik er 1 gaat zoeken
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Wordt dan toch tijd dat ik er 1 gaat zoeken
C5club Rookie

    			        
Berichten: 23
      		Lid geworden op: 24 okt 2013 20:52
      		
      		
      		      		      			      				Auto: c5 exclusive berline 2002, 20 16v
      			      		      			      				Opties: trekhaak
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 50000
      			      		      			      				Kleur: grilyne
      			      		      			      				Locatie: Terneuzen
      			      		      		
      		      		      		        Gisteren uit pure ellende de C5 maar naar de garage gebracht.  na al een paar dagen op noodloop te draaien,  wilde hij vanmiddag eerst niet starten,  en toen hij draaide schudde hij zowat uit zijn rubbers. Rijden deed hij wel,  maar was ook alles mee gezegd. 
Hoop dat het deze garage gelukt is om het op te lossen.
Voorlopig ziet t er goed uit, maar tijd zal het leren
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Hoop dat het deze garage gelukt is om het op te lossen.
Voorlopig ziet t er goed uit, maar tijd zal het leren
Berichten: 1619
      		Lid geworden op: 11 jul 2008 14:44
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C4 Grand Picasso Business BlueHDI 150Pk 370Nm
      			      		      			      				Opties: Bijna Alles
      			      		      			      				Brandstof: Diesel
      			      		      			      				Bouwjaar: 2015
      			      		      			      				Energielabel: B
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM6
      			      		      			      				kilometerstand: 250000
      			      		      			      				Kleur: Blauw
      			      		      			      		      			      				Locatie: Breda
      			      		      		
      		      		      			
      				Contacteer:
              
        				
        				
              
      			
      		      		        En wat hebben ze er aan gedaan?
Greetz Iceman
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Greetz Iceman
Foto's
De reparatiewet:
Je kunt het niet repareren als het niet kapot is.
Vriendelijkheid kost geen geld, alleen een beetje moeite.
Diagbox
Citroën C4 Grand Picasso 2015 2.0 16v BlueHDI 150Pk 370Nm
En voor mijn vrouw een Peugeot 207SW 1.6VTI 2007
    				
    				    			De reparatiewet:
Je kunt het niet repareren als het niet kapot is.
Vriendelijkheid kost geen geld, alleen een beetje moeite.
Diagbox
Citroën C4 Grand Picasso 2015 2.0 16v BlueHDI 150Pk 370Nm
En voor mijn vrouw een Peugeot 207SW 1.6VTI 2007
Berichten: 3069
      		Lid geworden op: 12 feb 2013 15:44
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 tourer 2.7 V6 HDi Exclusive automaat
      			      		      			      				Opties: stoelmassage, park assist, etc. etc.
      			      		      			      				Brandstof: Diesel
      			      		      			      				Bouwjaar: 2008
      			      		      			      				Energielabel: D
      			      		      			      				Phase: 3 ( C5 II X7 )
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVA6
      			      		      			      				kilometerstand: 305.000
      			      		      			      				Kleur: Gris
      			      		      			      				Locatie: Eindhoven
      			      		      		
      		      		      		        Ik gok inderdaad verstuivers zoals hierboven ook al voorgesteld.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Toen:
Axel GS break CX 2.5 turbodiesel, airco CX 2.0 benzine, leer, chroom BX BX break blauw Xantia 2.0 benzine berline Xantia 1.9 sd break(75 pk niet te doen!!) XM 2.0 benzine break groen metalic Berlingo diesel busje(heerlijke auto) Berlingo multispace 1.4
C5 break 2.0 HDI automaat exclusive 2003 C5 Break V6 Excl. 2002 Nu: C5 tourer 2.7 hdi Excl. & Xantia i.8 16V berline
    				
    				    			Axel GS break CX 2.5 turbodiesel, airco CX 2.0 benzine, leer, chroom BX BX break blauw Xantia 2.0 benzine berline Xantia 1.9 sd break(75 pk niet te doen!!) XM 2.0 benzine break groen metalic Berlingo diesel busje(heerlijke auto) Berlingo multispace 1.4
C5 break 2.0 HDI automaat exclusive 2003 C5 Break V6 Excl. 2002 Nu: C5 tourer 2.7 hdi Excl. & Xantia i.8 16V berline
C5club Rookie

    			        
Berichten: 23
      		Lid geworden op: 24 okt 2013 20:52
      		
      		
      		      		      			      				Auto: c5 exclusive berline 2002, 20 16v
      			      		      			      				Opties: trekhaak
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 50000
      			      		      			      				Kleur: grilyne
      			      		      			      				Locatie: Terneuzen
      			      		      		
      		      		      		        De garage waar ik hem gebracht had, dacht ook aan de verstuivers. 
Maar na uitlezen computer en een paar testjes kwam hij op de bobinerail uit.
Deze heeft hij vervangen.
Ik had bij het ophalen van de auto, toch wel de kriebels in m'n buik bij het starten. Toen hij draaide leek het wel een andere motor.
Mijn vrouw en ik, hopen dat het nu opgelost gaat zijn.
Ik denk, dat deze garage er een nieuwe klant bij gaat hebben.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Maar na uitlezen computer en een paar testjes kwam hij op de bobinerail uit.
Deze heeft hij vervangen.
Ik had bij het ophalen van de auto, toch wel de kriebels in m'n buik bij het starten. Toen hij draaide leek het wel een andere motor.
Mijn vrouw en ik, hopen dat het nu opgelost gaat zijn.
Ik denk, dat deze garage er een nieuwe klant bij gaat hebben.
Berichten: 6200
      		Lid geworden op: 20 jul 2007 21:21
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 X7 2.0i 16V Berline
      			      		      			      				Brandstof: LPG-G3
      			      		      			      				Bouwjaar: 2009
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 3 ( C5 II X7 )
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVA4
      			      		      			      				kilometerstand: 285000
      			      		      			      				Kleur: Rouge Profond
      			      		      			      				Locatie: Apeldoorn
      			      		      		
      		      		      		        Hoe nieuw was je bobinerail, toen je aan het begin van je verhaal vertelde dat je bobinerail vernieuwd was.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break ,
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
    				
    				    			DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
C5club Rookie

    			        
Berichten: 23
      		Lid geworden op: 24 okt 2013 20:52
      		
      		
      		      		      			      				Auto: c5 exclusive berline 2002, 20 16v
      			      		      			      				Opties: trekhaak
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 50000
      			      		      			      				Kleur: grilyne
      			      		      			      				Locatie: Terneuzen
      			      		      		
      		      		      		        De bobinerail was nu 4 jaar. Vond t ook vrij snel. Maar mogelijk altijd al slecht geweest,  vanaf nieuw
Ik ga t nu maar even afwachten.
Weet niet of dat meer voorkomt, was een valeo bobine
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Ik ga t nu maar even afwachten.
Weet niet of dat meer voorkomt, was een valeo bobine
C5club Rookie

    			        
Berichten: 23
      		Lid geworden op: 24 okt 2013 20:52
      		
      		
      		      		      			      				Auto: c5 exclusive berline 2002, 20 16v
      			      		      			      				Opties: trekhaak
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 50000
      			      		      			      				Kleur: grilyne
      			      		      			      				Locatie: Terneuzen
      			      		      		
      		      		      		        Toch nog maar een stukje typen.
blok blijft na de start met koude motor schudden, en bij +/-1900rpm schokken.
nu ga ik binnenkort een aantal dingen (weer) vervangen
motorolie, geen flauw benul wat er nu inzit, dealer geeft mij geen antwoord meer.
bougies, nu bosh wordt ngk
maar ook nieuwe stappenmotor en map sensor.
ook heb ik ergens iets gelezen over een klopsensor, zou deze ook een rol kunnen spelen in deze zaak?
De onderdelen die ik ga vervangen, zou ik graag advies willen omtrent de merken die ik het beste kan bestellen.
motorolie 5w40 synthetische of half synthetische?
klepstootvertoetelaar, wynes?
bougies ngk type?
map sensor, bosh, vdo, Siemens of?
stappenmotor, merk?
alle tips zijn welkom
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			blok blijft na de start met koude motor schudden, en bij +/-1900rpm schokken.
nu ga ik binnenkort een aantal dingen (weer) vervangen
motorolie, geen flauw benul wat er nu inzit, dealer geeft mij geen antwoord meer.
bougies, nu bosh wordt ngk
maar ook nieuwe stappenmotor en map sensor.
ook heb ik ergens iets gelezen over een klopsensor, zou deze ook een rol kunnen spelen in deze zaak?
De onderdelen die ik ga vervangen, zou ik graag advies willen omtrent de merken die ik het beste kan bestellen.
motorolie 5w40 synthetische of half synthetische?
klepstootvertoetelaar, wynes?
bougies ngk type?
map sensor, bosh, vdo, Siemens of?
stappenmotor, merk?
alle tips zijn welkom
Berichten: 6200
      		Lid geworden op: 20 jul 2007 21:21
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 X7 2.0i 16V Berline
      			      		      			      				Brandstof: LPG-G3
      			      		      			      				Bouwjaar: 2009
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 3 ( C5 II X7 )
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVA4
      			      		      			      				kilometerstand: 285000
      			      		      			      				Kleur: Rouge Profond
      			      		      			      				Locatie: Apeldoorn
      			      		      		
      		      		      		        Ik zou niet alles tegelijk vervangen, dat wordt kostbaar en je weet niet wat dan de oorzaak was.
De mapsensor kun je controleren, evenals vele andere functies en de klopsensor, met behulp van de Lexia.
Mapsensor eerst maar eens goed schoonmaken en ook het stappenmotortje.
Klopsensor gaat praktisch nooit kapot.
Bougies neem je van NGK, type LFR5B-7113. De 5W40 is praktisch altijd een volsyntheet.
Misschien eerst eens de moeite nemen om ergens een goede diagnose te laten stellen?
Het daadwerkelijke schudden zou met een defecte injector of hangende klepstoters te maken kunnen hebben, maar eerst aan de Lexia voor meer info.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					De mapsensor kun je controleren, evenals vele andere functies en de klopsensor, met behulp van de Lexia.
Mapsensor eerst maar eens goed schoonmaken en ook het stappenmotortje.
Klopsensor gaat praktisch nooit kapot.
Bougies neem je van NGK, type LFR5B-7113. De 5W40 is praktisch altijd een volsyntheet.
Misschien eerst eens de moeite nemen om ergens een goede diagnose te laten stellen?
Het daadwerkelijke schudden zou met een defecte injector of hangende klepstoters te maken kunnen hebben, maar eerst aan de Lexia voor meer info.
CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break ,
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
    				
    				    			DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
C5club Rookie

    			        
Berichten: 23
      		Lid geworden op: 24 okt 2013 20:52
      		
      		
      		      		      			      				Auto: c5 exclusive berline 2002, 20 16v
      			      		      			      				Opties: trekhaak
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 2002
      			      		      			      				Phase: 1
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 50000
      			      		      			      				Kleur: grilyne
      			      		      			      				Locatie: Terneuzen
      			      		      		
      		      		      		        Het grootste probleem is, dat deze problemen niet gedicteerd worden door de lexia.
stappenmotor en map sensor zijn al verschillende malen schoongemaakt , maar zonder resultaat.
We rijden nu ruim 4 jaar met deze wagen, maar nog geen km zonder ellende. Via de lexia is niks dicteerbaar. bobine is onlangs vervangen en ook zonder resultaat.
en dat bij een wagen met krap 85000km op de teller.
Dus omdat schoonmaken niks helpt, en info bij garages hebben me al een vermogen gekost, en zonder resultaat.
Wie o wie kan mij dan helpen, ik weet het dan echt niet meer.
is er iemand op zeeuwsvlaanderen met een lexia die me een middag kan helpen
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			stappenmotor en map sensor zijn al verschillende malen schoongemaakt , maar zonder resultaat.
We rijden nu ruim 4 jaar met deze wagen, maar nog geen km zonder ellende. Via de lexia is niks dicteerbaar. bobine is onlangs vervangen en ook zonder resultaat.
en dat bij een wagen met krap 85000km op de teller.
Dus omdat schoonmaken niks helpt, en info bij garages hebben me al een vermogen gekost, en zonder resultaat.
Wie o wie kan mij dan helpen, ik weet het dan echt niet meer.
is er iemand op zeeuwsvlaanderen met een lexia die me een middag kan helpen



