Ik een probleem met het alarm (PH2 Exclusive) waar ik in dir forum de antwoorden niet hen kunnen vinden op de andere threads.
Ik beschrijf maar kort wat er tot nu is gebeurt:
- Auto met AB afgesloten zoals altijd, alarm ging spontaan af
- Geprobeerd met AB uit te zetten (zowel normale als reserver sleutel) geen reactie
- Accu losgekoppeld en na nog 2-3 keer loeien stopt het alarm ermee (ga er vanuit dat accu sirene dan leeg is)
- Volgende morgen accu aangesloten en gaan rijden, geen problemen auto afgesloten met de sleutel voor een dag of 3 , ook geen problemen
- Auto weer met AB op slot, 2 dagen ok, dan weer zelfde probleem
- Auto naar garage gebracht: storingen uitgelezen en gereset, alleen storing "communicatie met startonderbreker" komt telkens terug, voor de zekerheid alarm via dashboard bediening uitgezet. Accu doorgemeten is 100% ok (is ook nog geen jaar oud)
- Auto gister op slot met AB, geen probleem
- Vanmiddag bij supermarkt met AB op slot, kom terug maak open met AB, alarm gaat af. Ik start de auto (wat je eigenlijk zou verwachten; dat kan niet), alarm blijft loeien, ook tijdens de rit naar huis.... auto uitgezet, alarm stopt er ook mee.
Nu heb ik hem weer met de sleutel op slot gezet, wat ik nog wel weer proberen is weer met AB (alarm uitgeschakeld) en wanneer het alarm dan weer af gaat, de auto even starten en kijken of met afzetten het alarm ook weer stopt.
Mocht iemand dit gedrag bekend voorkomen of tips hebben om verder te zoeken dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt voor de reacties en een prettig weekend..