Het begint bij de juiste metingen doen. Dan pas de stappen bepalen. Ik heb veel metingen voorbij zien komen met allemaal twijfelachtige waarden.
Ik begin even bij de drukmeting:
edwin48 schreef:Bjg
nu zijn we weer bij de brandstof druk die 0 is na het filter, als het uit het filter komt is het variërend tussen de 150 en 210 bar gemeten. na drukpomp 0 tot zovert duidelijk voor jouw?
Dat lijkt mij niet helemaal goed gemeten.
De elektrische opvoerpomp levert rond de 2,5 - 3 bar.
Ik denk dat je wat essentiële zaken door elkaar haalt.
Na de pomp is het raildruk (minimaal 300 bar!!), die kun je eigenlijk niet meten (uitlezen of de spanning op de druksensor meten).
Heb je niet de retourdruk na de pomp (0 - 0,5 bar is goed) gemeten?
Verder heb je wat spanningsmetingen uitgevoerd, ook daarvan zijn de uitkomsten
niet goed.
Dus ook deze meting is niet goed gedaan óf je hebt nog steeds een probleem.

Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie
website