Beste forum lezers,
Ik heb een goede maand geleden een C5 II gekocht, een die verder goed onderhouden is, maar reeds bij aankoop voelde de koppeling al een beetje nukkig aan maar ook nadat ik via een mede forum ganger had mee gekregen dat deze 1,5 jaar geleden was vervangen het probleempje maar voor lief gelaten en er mee verder gereden, nu dus ongeveer een maandje later is de auto gestrand in frankrijk met het volgende probleem, toen we met een gangetje van ongeveer 90 km per uur de berg opreden in de 4e versnelling leek het ineens of de auto uit de versnelling schoot

dit was echter niet het geval maar koppellen was ook niet meer mogelijk. Auto is daarna afgesleept door een franse berger naar een garage maar aangezien het fransen zijn hebben deze niet eerder tijd dan dinsdag om te kijken wat eventueel het probleem is, dus nu de vraag aan jullie weten jullie misschien of dit een klein euvel is of toch de complete koppeling ? Owja hij schakelt nog wel gewoon door de versnellingen heen en het koppelings pedaal lijkt ook nog te werken......

hoor graag of iemand ideeen heeft, het kan alleen zijn dat ik wat trager reageer aangezien hier haast geen internet is
Groeten,
Rico