Het zou natuurlijk kunnen dat die 'iemand' vanuit zijn contacten deze informatie heeft en ons hier mee helpt. Dan is het niet altijd zinvol om de bron openbaar te maken want dan zou die bron wel eens minder openhartig willen wordenhansrvdwoude schreef:Iemand die goed geïnformeerd is, moet ook heel eenvoudig kunnen vertellen hoeveel "veel" is, en hoeveel "een enkel geval" is, en uit welke bron hij/zij put.
Ik begrijp je frustratie -en je hebt gelijk met je wens dat de leverancier een goed product moet afleveren als er voor betaald is- maar op dit forum moet je niet altijd het naadje van de kous willen weten. Soms is enige terughoudendheid beter.....
Maar dat neemt niet weg dat de informatie die verstrekt wordt je wel kan helpen. Het advies is gewoon bij de dealer nieuwe software te laten uploaden en als dat niet helpt een nieuwe unit laten plaatsen. Dat mag je verwachten onder garantie.
Zou je zeggen, maar het gaat dus om 7 stuks. Er zijn tienduizenden (honderdduizenden?) navigatiesystemen geleverd in diverse auto's, dan is 7 vervangen stuks (en natuurlijk zijn er wel meer) nog geen 'structureel probleem'. Hoeveel laptops worden er vervangen, hoeveel smartphones vertonen problemen?hansrvdwoude schreef:..Zo'n grote uitval wijst op een structureel probleem.




