C5club Rookie
C5club Rookie
Auto: C5 break 2.0 16v
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Versnellingsbak: EAT8
hallo citroen rijders, ik weet dat er al topics hierover zijn, maar ik wilde graag nog het volgende weten:
zoals ik al aangaf in een vorige vraag over het vervangen van de `gebroken ` assen van het ventilatie systeem(links blijft op buitenlucht en rechts geeft lekkere warme lucht).
kosten van de garage 700 euries. hoe kan ik zelf nu zien /ziet de garage (zonder dat het dashboard er uit is) dat er een as is gebroken of er een ander euvel is?de snelle of makkelijke manier a.u.b.

ook schijnt m`n waterpomp te `lekken`( vervangen + distributieriem+ multieriem (570 euries ) hoe kan ik zelf (of hoe ziet de garage) zien behalve aan het reservoir om bij te vullen ,dat deze echt lekt.
ik controleer nu al 3 weken achtereen het koelvloeistof niveau en het is nog steeds het zelfde -vol dus-
alvast bedankt voor de reacties
m.v. gr smiling-ed
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS7)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
kilometerstand: 160kkm
Kleur: Blanc Banquise
Beste Ed,

Je geeft zelf al antwoord op je eerste vraag. Als er geen regeling meer gemaakt kan worden aan 1 zijde....is die bediening van de mengklep stuk.

Een zwetende waterpomp kan je zien als je de distributie kappen eraf haalt. Als ie echt lekt.....zie je kvs tussen de kap komen. Snel vervangen.
C5club Rookie
C5club Rookie
Auto: C5 break 2.0 16v
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
bedankt voor je snelle reactie.
als ik het goed begrijp is de mengklep kapot. is dit dan gewoon zeker een gegeven of kan je dit gewoon zien (zonder al te veel sleutel werk?)
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=4&t=14689" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie