Ik heb een prachtige C5 2.0 Exclusive met JBL Audio. Daarvoor een C5 business 1.6 HDI maar die miste de power voor ons mobiele vakantiehuis in verschillende berggebieden...
Tussentijds een kort uitstapje naar Peugeot 508 maar daarbij zit je toch een partij slecht in de stoelen. Dus ben ik uiteindelijk een citroefiel?
Nu heb ik geprobeerd om een Parrot in te laten bouwen. Nou, dat is vrijwel onmogelijk door de JBL uitbreiding. Zowel de dealer als inbouwer krijgen dit niet voor elkaar. Zelf ben ik met verschillende ISO stekkers in de weer geweest maar ook dat lukte niet.
Einde Parrot project

Nu zag ik van Yatour een USB box voorbij komen waar je ook een Bluetooth uitbreiding op kunt zetten. Gaat via de wisselaar aansluiting van de radio. Lijkt dus een prima alternatief. Helaas zie ik alleen meldingen hierover op het forum voor Ph1 en Ph2 voorbij komen. Niemand die ervaring heeft met Yatour in Ph3?
Ik ben benieuwd of iemand mij aan een goede Bluetooth kan helpen. De GSM van RT4 is ronduit "ruck" (slechte ontvangst, storingen en geen sync van mijn contacten).
Alle hulp is welkom!