Na wat gelezen te hebben op ons forum, heb ik het deur paneel verwijderd en zover mogelijk naar
het juist zitten van het raam paneel gekeken.
Dit naar aan leiding dat het raam nogal stoterig neer en omhoog gaat,Ik kon het niet goed zien en heb de geleiding in gespoten met teflon,
Het resultaat is niet om naar huis te schrijven dus schrijf ik naar jullie,
wat me wel opviel was dat het plastic achter het paneel verwijderd was ,dus er is meer aan dit probleem gesleuteld.
wat kan ik er nog aan doen???
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
C5club Rookie


Berichten: 36
Lid geworden op: 25 apr 2014 14:15
Auto: c5 break 2.0 l caractere
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 59000
Kleur: zwart
Locatie: Nieuw- beijerland
Berichten: 617
Lid geworden op: 31 jul 2010 21:11
Auto: C5 Tourer 2.7 HDIf Exclusive
Opties: Pack Integral, Pack Detection Exclusive 3, opvouwbare trekhaak, transparante voorruit
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11633
Productienummer: 0004
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 117600
Kleur: Gris Thorium (KTHB)
Locatie: intussen vlakbij Bodegraven
In afwachting van een antwoord van iemand die (in tegenstelling tot ondergetekende) er verstand van heeft, zou ik je in overweging willen geven wat ik zelf zou doen:
Als het niet voor de hand ligt wat de oorzaak is, zou ik zelf ook eens het deurpaneel "aan de overkant" (waar, neem ik even aan, een goed functionerende ruit zit) eraf te halen en te kijken of je een verschil kunt zien dat ertoe leidt dat het bij die tegenoverliggende deur wel goed werkt.
Ik wéét het, dit is vast niet het antwoord waar je op hoopte, maar ik vond het zo sneu dat er helemaal geen antwoord kwam. Misschien schiet je er toch wat mee op...
Als het niet voor de hand ligt wat de oorzaak is, zou ik zelf ook eens het deurpaneel "aan de overkant" (waar, neem ik even aan, een goed functionerende ruit zit) eraf te halen en te kijken of je een verschil kunt zien dat ertoe leidt dat het bij die tegenoverliggende deur wel goed werkt.
Ik wéét het, dit is vast niet het antwoord waar je op hoopte, maar ik vond het zo sneu dat er helemaal geen antwoord kwam. Misschien schiet je er toch wat mee op...
Moi: Skoda Octavia Combi 1.8TSI Elegance se všemi zvonky a píšťaly
Ma femme: C3 Ph2 1.4 e-HDI aut.
Histoire:
DS23
CX 2400 Pallas
BX 16 TZI
GSA Pallas
ZX Aura 1.6 (van mijn vrouw; vermoord door een klapband op de A12)
XM 2.1TD (vermoord door een Renault Mégane)
XM 2.1TD
C5 Break Ph2 2.2HDIf Exclusive
C5 Tourer 2.7 HDIf Exclusive
Ma femme: C3 Ph2 1.4 e-HDI aut.
Histoire:
DS23
CX 2400 Pallas
BX 16 TZI
GSA Pallas
ZX Aura 1.6 (van mijn vrouw; vermoord door een klapband op de A12)
XM 2.1TD (vermoord door een Renault Mégane)
XM 2.1TD
C5 Break Ph2 2.2HDIf Exclusive
C5 Tourer 2.7 HDIf Exclusive
Berichten: 4126
Lid geworden op: 21 jan 2011 11:10
Auto: 2.0 16v break athena
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10574CJ
Productienummer: 10194
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 248860
Kleur: KPKD
KPH: Achter
Locatie: almere
Hebt je de ruiten aan binnen en buitenzijde als eens goed schoongemaakt door vettigheid en vuil willen ze ook nog wel eens schokken met openen en sluiten .
groetjes edwin
lexia en diagbox aanwezig
steun stichting AAP doneer op http://www.aap.nl of doe een donatie aan het VST
lexia en diagbox aanwezig
steun stichting AAP doneer op http://www.aap.nl of doe een donatie aan het VST
C5club V.I.P.


Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
Ik heb het deurpaneel lekker laten zitten en gewoon het raamrubber ingespoten met teflon.
Ook het horizontale rubber enigszins ingespoten.
Dat werkte een tijdje erg goed.
Ook het horizontale rubber enigszins ingespoten.
Dat werkte een tijdje erg goed.
C5club Rookie


Berichten: 36
Lid geworden op: 25 apr 2014 14:15
Auto: c5 break 2.0 l caractere
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 59000
Kleur: zwart
Locatie: Nieuw- beijerland
Kijk en dat is nou het (moeilijk woord gemeente) issue , je kan doordat er een metalen plaat voor zit, niet goed zien of er daar problemen zijn .
ik kan wel de motor zien zitten en wel het wit drie hoekje waar het raam inhangt.
IK heb al eerder het raamrubber aan de buitenkant iets omhoog getrokken en gekeken of de nok goed zat en met teflon ingespoten,
mvg
ik kan wel de motor zien zitten en wel het wit drie hoekje waar het raam inhangt.
IK heb al eerder het raamrubber aan de buitenkant iets omhoog getrokken en gekeken of de nok goed zat en met teflon ingespoten,
mvg

