Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Eindelijk een Citroën C5! 
Auteur Bericht
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 maart 2009 11:56
Berichten: 382
Woonplaats: Roosendaal
Auto: C5 Aircross Hybrid
Opties: geen
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Phase: C5 Aircross
Organummer: -
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 15.000
Kleur: Blue Eclipse, zwarte accenten.


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Heb een paar keer met EGS gereden, vond het de eerste paar kilometers helemaal niks. Maar als je er een dag mee onderweg bent, ga je er wel aan wennen. Van gewone automaten vind ik het terugschakelen altijd veel te langzaam gaan, EGS kun je met de flippers achter het stuur heerlijk makkelijk tergschakelen. En de EGS is een 6-bak, de handbak in de 1.6 HDi is bij mijn weten nog steeds een 5, scheelt toch weer in herrie op de snelweg.

EGS laat zich ook prima schakelen met het gaspedaal. Even liften en hij doet het. Alleen van 1 naar 2, blijft lastig als je het niet zelf doet, lijkt wel of ie helemaal stil valt.

_________________
Alfa foto kwijt


18 jan 2014 12:28
Profiel
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33539
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Wat mij betreft went het nooit, draak van een bak .... :oops:

_________________

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera


18 jan 2014 14:40
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 358
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Citaat:
Alleen van 1 naar 2, blijft lastig als je het niet zelf doet, lijkt wel of ie helemaal stil valt.


Is mij ook opgevallen tijdens de proefrit. De motor maakt gevoelsmatig eerst veel toeren, ruim over de 2100, lijkt dan even te wachten en schakelt dan pas over in z'n 2 terwijl bij hogere snelheden juist heel snel een hoge versnelling gekozen wordt. Maar deze auto weegt ook 1500 kilo. Deze massa moet natuurlijk wel eerst in beweging komen. Doordat de toerenval vrij groot is van z'n 1 naar z'n 2 en je er speciaal op let lijkt het daarom een grote schakelpause.
Ik vind deze bak helemaal niet tegenvallen. OK, het is geen DSG maar het heeft ook niet de DSG problemen. Uit de reviews te lezen op internet is deze bak bovendien behoorlijk bedrijfszeker dit in tegenstelling tot de eerdere senso drive die nog al eens storingen gaf. Bovendien als je zelf schakelt met een handbak heb je die schakelpauses ook of je moet al zo snel overschakelen dat je de versnellingsbak mishandelt wat ook weer niet de bedoeling is. Doordat je zelf niets hoeft te doen (koppelen en schakelen) en je er speciaal op let vallen de schakelpauses daarom ook meer op.
Dat het in principe gewoon een gerobotiseerde handbak is merk je ook aan het terugschakelen bij afremmen wat een volautomaat niet doet. Dat afremmen op de motor heeft bovendien als voordeel dat je niet zoals bij een volautomaat alle snelheid zelf uit de auto moet remmen. Dit scheelt ook weer enorm aan remschijven en remblokken. Dus ook weer een voordeel.


18 jan 2014 15:22
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 358
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Nog 1 nachtje slapen.
Ben vanmiddag nog wezen kijken.
Wat zag ze er mooi uit :o :smt038


23 jan 2014 19:21
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Dat slapen zal wel niet lukken, vannacht ;)


23 jan 2014 21:52
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 358
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Citaat:
Dat slapen zal wel niet lukken, vannacht


Ondanks alles toch prettig geslapen en vanmiddag mijn prachtige C5 opgehaald.
Ik kan maar 1 ding zeggen, wat rijdt deze auto gruwelijk lekker.
Hoe meer ik er mee rijdt hoe meer ik de EGS bak ga waarderen.
Als je er mee omgaat zoals hij bedoelt is doet hij niets onder voor een conventionele automaat.
Het comfort is van een klasse apart. De vering is ontzettend soepel en strijkt echt alles glad. Doet echt niet onder voor de hydractieve variant alhoewel ik de voorstanders van de hydractieve vering wel begrijp want ik heb zelf vaak genoeg met hydractieve C5's proefgereden en dat is toch wel een heel bijzonder gevoel.
Tja, ik zit nu qua auto toch wel 2 klasses hoger. Een heel andere auto dan mijn vorige 208. Dat is toch echt wel een lichtgewicht autootje en dat voel je aan alles. De C5 doet aan als uit 1 blok gehouwen. Alleen al die deuren die als een kluisdeur in het slot vallen. En dan nog die fantastische audio. Geluid vind ik echt fantastisch!
Kortom, helemaal tevreden en ik hoop dat deze auto mij nog vele jaren trouw overal naartoe zal brengen want deze ga ik dus echt wel lang houden! :cit4


24 jan 2014 22:52
Profiel
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33539
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Veel plezier .... :smt193

_________________

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera


24 jan 2014 23:09
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 358
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Helaas....helaas....afgelopen nacht op de terugweg vanuit Duitsland een Vos, tenminste dat denk ik, onder de auto gehad.
Had gehoopt dat het met een sisser zou zijn afgelopen maar toen ik op de eerstvolgende Raststätte stopte zag ik toch nog een behoorlijke beschadiging. Echter, gelukkig geen plaatwerk beschadigd dus geen spuitwerk.
Het diertje is in de wielkast terechtgekomen en heeft daar behoorlijk wat vernield. Een gedeelte van de kunststof motorbeschermplaat is afgebroken en ook de beschermplaat in de wielkast is stuk. Ook de sierstrip is van de bumper losgekomen (klipjes afgebroken) en het onderste zwarte kunststof deel dat onder de bumper zat is verdwenen.
Heb vanmorgen kontakt gehad met mijn verzekeraar (ANWB). De auto wordt dinsdagochtend aan huis afgehaald op een vrachtauto en ik krijg hem gerepareerd as. vrijdag weer terug. Daarvoor in de plaats krijg ik dan een leenauto.
Had eigenlijk liever gezien dat ik mijn auto bij mijn eigen Citroën dealer ter herstel had kunnen aanbieden maar in dat geval zou ik een eigen risico moeten betalen à 300 euro!
Hoop nu maar dat de auto netjes en met originele onderdelen wordt gerepareerd.
Hebben jullie ervaringen met schadeherstelbedrijven die onder kontrakt staan van een verzekeraar?


11 mei 2014 18:43
Profiel
Clubcafé-uitbater
Clubcafé-uitbater
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 jun 2006 11:41
Berichten: 11348
Woonplaats: Apeldoorn
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Ze worden toch betaald door verzekering, en halen of bestellen bij de dealer hun materiaal.
Zal echt wel goedkomen en je kunt gewoon zeggen dat moet anders.

_________________
Met vriendelijke groet
Herman.........

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

klik



_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.


11 mei 2014 20:15
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 358
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Ik hoop in ieder geval dat ze dezelfde expertise hebben als de Citroën dealer.
Baal wel behoorlijk van dit voorval :( .
Want: dit is de fijnste, degelijkste en lekkerst rijdende auto die ik tot nu toe gehad heb :citrofiel . En dat waren er al heel wat....


11 mei 2014 21:36
Profiel
Clubcafé-uitbater
Clubcafé-uitbater
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 jun 2006 11:41
Berichten: 11348
Woonplaats: Apeldoorn
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Dat moet wel als ze voor de verzekeringen werken, komt vast wel goed.

_________________
Met vriendelijke groet
Herman.........

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

klik



_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.


11 mei 2014 22:07
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 jun 2006 17:01
Berichten: 4028
Woonplaats: s-Gravenhage
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Het is nu te laat, maar over het algemeen kun je je eigen risico terugclaimen bij je dealer als je hem daar laat repareren. Geldt bv ook bij ruitreparatie. Het normbedrag is dusdanig dat de reparateur je wel wat kan terugbetalen. Datzelfde bedrag wordt normaliter aan de verz mij als korting gegeven (en daarom hoef je dan geen eigen risico te betalen. )

_________________

C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik Afbeelding               Voorheen Ph2V6: Afbeelding


11 mei 2014 22:30
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 358
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Ik ben helemaal blij!!
Heb mijn auto gisteren weer opgehaald en de schade is super netjes gerepareerd.
De bumper is gedeeltelijk bijgespoten maar je ziet er niets van. Totaal geen kleurverschil of overgang. Sterker nog, de voor het oog onzichtbare schrammen aan de onderkant van de bumper zijn ook weggewerkt en overgespoten. De auto is eigenlijk nu nog beter dan voor de schade....
Ik kan dus weer heerlijk genieten van m'n C5!! :smt038


17 mei 2014 20:23
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 358
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Tja, mijn Citroen C5 e-hdi. Lang niets meer van me laten horen op dit forum realiseer ik me nu.
De Citroen C5 e-hdi is nu bijna een jaar geleden verkocht met bijna 3 ton op de teller.
Toch nog behoorlijk wat problemen mee gehad. Onder andere de zwakke injectoren waren een echt pijnpunt. Verder kwamen natuurlijk roetfilter en egr klep ook aan de beurt.
Maar vooral de injectoren zijn echt een zwak punt bij deze motor en kosten een kapitaal om te vervangen. Want a. die injectoren op zichzelf zijn al geen koopje en b. ze moeten ook nog softwarematig en actief al rijdend worden ingeleerd. Dat kost allemaal behoorlijk wat aan uurloon dus je bent alles bij elkaar zomaar weer 1000 euro kwijt voor het vervangen van zo'n ding.
Dit en in combinatie met het feit dat de mrb voor zo'n zware dieselauto bijna niet meer te betalen is, 191 euro per maand, en het roetfilter al weer problemen begon te geven heeft ons doen besluiten de C5 op de export te doen. De auto is dan ook geexporteerd naar Roemenie. Verder begon de EGS bak op z'n laatst ook rare kuren te vertonen. Oa. schokkend optrekken en bokken bij het aangrijpen van de eerste versnelling. Maar ja, na bijna 3 ton mag zo'n koppeling ook wel een keer aan zijn einde komen.
Nu wil het feit dat we ongeveer een jaar geleden bij De Groot in Soesterberg voor letterlijk een prikkie een hele mooie C5 1.6 THP op de kop hebben getikt. Een witte nog wel en die zie je bijna nooit. Gewoon als een soort experiment want wij realiseerden ons wel degelijk dat zo'n THP een drama kan zijn ook gezien de verhalen in de media en op dit forum. Maar eerlijk gezegd, het valt tot nu toe alleszins mee. Ok, vorig jaar zomer op de Duitse autobahn, gelukkig vlak bij huis, gestrand met een kapotte turbo. Moet zeggen dat ik het moment voor het stuk gaan van de turbo ook wel een beetje aan het racen ben geweest/wedstrijdje wie kan het hardst met een Duitse Audi A6. Moest op een gegeven moment afremmen voor een inhalende vrachtwagen. Vrachtwagen gaat weer naar rechts en ik dus in z'n 5 vol op de reset van de cruise. Toen opeens ''boem'' en een grote zwarte rookwolk achter de auto. Geen vermogen meer. Ik wist genoeg, dat was de turbo.
Kon nog wel langzaam met de auto ons huis bereiken. Daarna via onderdelenlijn een gebruikte turbo geregeld en die er op laten schroeven. En auto rijdt weer meer dan prima. Laatste tijd wat last gehad van een wat schokkende motor bij optrekken. Wist ook direct genoeg. Dit moest interne vervuiling zijn waar deze motoren veel last van hebben. Bij Autoservice De Buitenhaven in Almelo een carbon cleaning laten uitvoeren en ook dit probleem is weer helemaal opgelost.
Tot nu toe dus met weinig kosten kunnen genieten van deze fantastische auto. Want, wat loopt die motor mooi en krachtig met die fijne precieze handbak en wat een comfort blijft zo'n C5 bieden.
Na de verkoop van de C5 e-hdi hebben we er korte tijd een Volvo S60 2.4 bij gehad. Jullie weten wel, die zogenaamde ouderwetse super degelijke Volvo5 cilinders. Nou, wat hebben we daar een ellende mee gehad en dat terwijl we er het dubbele voor betaalden als voor onze THP. Werkelijk alles ging stuk aan die Volvo. Enkele reparaties opgesomd; defect instrumenten paneel, defect gasklephuis, verstopte carterventilatie, afgebroken uitlaat, defecte nokkenasversteller en grote olielekkage bij de nokkenaskeerring, een automaatbak die de meest vreemde kuren/slippen/bokken ging vertonen, draagarmlagers versleten, stoelverstelling waarvan de kabels in de stoel spontaan braken etc. Gewoon te veel om op te noemen. We hadden die Volvo ook nog is gekocht bij een door het Volvo V70 forum aangeraden specialist. Achteraf de grootste oplichter die er bestaat want hij leverde een auto voor de hoofdprijs met heel veel mankementen en dat terwijl meneer bleef beweren dat onze S60 in top staat was.
Op de Volvo fora melding gemaakt van dit voorval. Het resultaat was dat we op de fora flink in de zeik werden gezet en een ban kregen. Achteraf vernam ik dat deze fora commercieel afhankelijk zijn van wat Volvo specialistjes en dealers. Oa. die waar wij onze S60 hadden aangeschaft dus zo viel het één en ander wel op z'n plek.
Nee, dat Volvo wereldje stond ons helemaal niet aan. Veel arrogantie en die fora hebben vooral tot doel onwetende leden naar de forumsponsoren te lokken met als doel dat die hun kas flink kunnen spekken. Ook de Volvo fora delen hier dan weer financieel in mee. Corrupte boel dus.
Tja, zo kan het dus ook gaan. Ik ga altijd uit van het goede in de mens en dat het er op liefhebbersfora precies zo aan toe gaat als op dit C5 forum.
Kortom, snel die Volvo verkocht en afsluiten met dat hoofdstuk. Het Volvo wereldje was er één waar we ons niet bepaald in thuis voelden.
Voor mijn vriendin destijds een gebruikte Clio 3 gekocht met de betrouwbare 1.4 16v motor. Een oud beestje uit 2006 maar doet het 10 keer beter dan die brakke S60. Tja, en dan beweren ze in het Volvo wereldje dat Franse auto's oude perenkisten zijn die altijd stuk zijn. Nou, precies het omgekeerde is het geval. Opvallende is dat zo'n Clio qua comfort en rij eigenschappen eigenlijk niets onder doet voor zo'n Volvo.
Momenteel zijn we dus weer helemaal into de Franse auto's en blijven hier ook bij. Wat onderzoek en vele proefritten bewezen ons dat Franse auto's qua degelijkheid en betrouwbaarheid stukken beter zijn dan een Zweedse of Duitse auto. Oeiiiii, ga maar eens wat rond neuzen tussen gebruikte Duitse auto's. En dan vooral die van de zogenaamde premium merken. Wat een ellende kom je dan tegen. Hiermee vergeleken is zo'n THP een fantastisch kwaliteitsproduct. :D
Ben momenteel wel weer aan het kijken naar een andere C5 1.6 THP. Ook weer bij De Groot in Soesterberg. Het betreft deze; https://www.grootauto.nl/occasion/citroen/c5/16-thp-tendance/occ20407228-c397f1c4#voorraad. Die is wat nieuwer dan de mijne en heeft minder kilometers gelopen. Bovendien vind ik dat lichte interieur prachtig. Ook deze auto is nog in mooie staat en loopt prachtig en is de distributieketting nog niet zo heel erg lang geleden vervangen. Maar daarentegen, de mijne rijdt ook nog formidabel. Tja, keuzes.
Al met al bevalt het me wel op deze manier auto te rijden. Vroeger kocht ik altijd nieuwe of bijna nieuwe auto's zoals mijn C5 e-hdi. De ervaring leert dat je ook met nieuwe auto's vaak rare dingen tegen komt en niet geheel probleemvrij zijn. En met een wat oudere auto zoals mijn huidige THP hoef je niet zo nauw te kijken waar je deze parkeert en zo. Ik kreeg meermaals een hartverzakking wanneer ik terug kwam bij mijn geparkeerde nieuwe auto en het bleek dat iemand anders met zijn deur in de flank van mijn nieuwe auto had zitten rammen. Dan vergaat het lachen je echt. Met zo'n oudere auto maak ik me hier niet druk om en dat leeft een stuk makkelijker.
Tot zover dus even mijn autogeschiedenis van de laatste jaren.


14 maart 2025 15:55
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 01 jan 2013 23:40
Berichten: 358
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eindelijk een Citroën C5!
Trouwens, bij deze nog grote dank aan BJG en Citerman die mij eind 2023 hebben voorzien van veel nuttige info over de THP motor.
Hieraan heb ik veel gehad en het is zeer interessante lectuur.
Gelukkig nog niet veel nodig gehad want mijn THP is tot nu toe best betrouwbaar gebleken. Op die kapotte turbo na dan. Maar ja, dat kan gebeuren na meer als 2 ton en zware belasting op de autobahn.
Trouwens, mijn THP vind het lekker om uit gelaten te worden op de Duitse autobahn. Dat merk je echt. Daarvan gaat de motor echt soepel lopen en voorkom je ook de typische THP problemen.
Daarbij vervang ik om de 10.000km mijn motorolie en tank ik altijd minimaal 98 octaan in Duitsland en als het even kan Shell 100 octaan Vpower of Aral 102 Ultimate. Die E10 troep is namelijk funest voor de huidige moderne motoren.
Ik ben er trouwens heilig van overtuigd dat als je een THP motor vanaf nieuw zo behandelt deze motoren echt niet zo snel stuk gaan. Die longlife olie intervallen, E10 brandstof en vooral dat zogenaamde nieuwe rijden is funest voor moderne brandstofmotoren.
Ik rijd mijn THP altijd eerst 20 minuten voorzichtig warm en schakel rustig op, geef rustig gas. Maar eenmaal warm gaat het gas er op en moet de motor aan het werk en in de toeren. Ik ben er van overtuigd dat dit het recept is om zo'n motor in goede staat te houden.


14 maart 2025 16:26
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.