Daarmee dekken ze zich in voor claims, en wellicht een aanpak door Justitie.Let op: het verwijderen van het roetfilter is alleen toegestaan voor off road of circuit gebruik.
Kwalijk is het, ik heb er geen ander woord voor

Groet,
JW
Daarmee dekken ze zich in voor claims, en wellicht een aanpak door Justitie.Let op: het verwijderen van het roetfilter is alleen toegestaan voor off road of circuit gebruik.
????? Ik heb 2 kindjes, én een werkende EGR-klep. Heft dat mekaar op dan?BB-Kinkie schreef:Ik ben het er mee eens dat een beter milieu bij jezelf begint. Dit is ook de hoofdreden dat ik niet aan kinderen ben begonnen!!
Je hebt helemaal gelijkboes schreef:dit topic gaat echt nergens meer over!
Jaaa seg.....bij de keuring (APK)had ik voor mijn nieuwe C4 Citroën een uitstoot van 0,15 en bij mijn 20 jarige J5 een uitstoot van 0,36.Het maximum toegestane is 3,0!!!WackoH schreef:Eerste schrijven ze: "Een auto hoeft bij de APK-keuring geen roetfilter te hebben. Een moderne diesel blijft zonder filter onder de toegestane uitstoot."
En dan na een ellenlange lijst met foutcodes deze disclaimer "Let op: het verwijderen van het roetfilter is alleen toegestaan voor off road of circuit gebruik."
Dus het kan wel maar mag niet ?!
Ik bedoelde niet dat EGR effectiever dus zuiniger is dan adblue.JW-NHS schreef:2) Kun je duidelijk maken waarom een motor met EGR effectiever en dus zuiniger is dan een motor met Adblue?
En hebben alle Adblue motoren óók een EGR systeem? Je schreef dat de nieuwe HDi van de GC4Picasso die heeft, maar geldt dat voor alle motoren, ook die niet van PSA zijn?
Groet,
JW
In de accijnsinkomsten...... Maar dat is geen onderdeel van de discussie (waar en waarover dan ookzweefbakkie schreef:.... where's the sense in that ??