Tsssk. Poging 231 is gelukt. Met weer een andere versie van PP2000, in dit geval 22.14 van het internet.
Begrijp ik nog altijd niet waarom de meegeleverde software wél op de desktop (in XP mode met gelijke specs als de Dell) en niet op de laptop wilde installeren. Maar goed, we kunnen verder.
Waarschijnlijk heeft de desktop een seriele aansluiting en de laptop niet? Foutje in de software, die nog steeds voor die seriele checkt, terwijl het nergens meer voor nodig is, sinds iemand de super seriele usb aansluiting uitgevonden heeft...
En een vraagje om weer on topic te komen: Kan iemand een virtualbox image van zijn werkende diagbox installatie maken (Dennis?) om voor iedereen de installatie probleemloos te maken? Zoals de Lexia die nu op een XP virtual box image op mijn Ubuntu laptop feilloos draait!
Groetjes,
Jos
Jos Okhuijsen
Ukonjärventie 141
99801 IVALO
Finland
Wie heeft een lexia in de beurt van Spijkenisse en bereid is bij een vriend van me een C5 diesel uit 2002 uit te lezen?
Storing uitlaatgassen brandt+motor trekt niet zo goed zoals vroeger..
Hallo even een vraagje ik zet het hier want ik vind niet juist waar ik het anders moet zetten
ik zou mezelf een Lexia-3 willen aanschaffen maar nu is mijn vraag kan ik dit op mijn laptop aansluiten die draait op Windows 7 ?
alvast bedankt voor de info
Lexia is goed voor de C5-2 tot 2008 en diagbox voor de C5-3.
Installatie duurt erg lang meestal.
Met vriendelijke groet
Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Door een of andere communicatiestoring valt de boordcomputer af en toe uit, of beter gezegd, af en toe aan. Op dat moment kan de radio/cd/tel ook niet meer bediend worden. Betreft een uitvoering met navigatie en kleurenschermpje. Recentelijk wat beschadigde draden in de kabelboom richting achterklep gerepareerd. En viola toen werkte alles weer. Nu een paar weken verder opeens weer blanco.
Wellicht is het met de lexia mogelijk een en ander tijdelijk uit te schakelen zodat duidelijk wordt waar het probleem door veroorzaakt wordt.
@Herman, klopt maar als de Diagbox ook is geinstalleerd gaat de Lexia 3 automatisch terug nadat het Vin nummer is ingetoetst, in ieder geval bij mijn. Heb door een IT mens alles geinstalleerd wat op de 2 CD waren , het ene had de Lexia 3 en de tweede de Diagbox.
gegroet allen,
Peter.
vorige vervoersmiddelen in loop der jaren:
2CV - Dyane -DS 19 break - CX - CX 2500 - XM - Nissan Patrol - XM - C5-2 sinds kort Volvo V70 T5 SE aut. 250 HP - 330 Nm torque.