Mijn 2.0 HDI diesel met automaat rijdt na de start goed en schakelt goed.
Na een snelle rit op de autobahn in de BRD rijdend op de binnenwegen trekt de motor niet meer.
Het lijkt of de automaat niet op wil schakelen, de motor gaat lang hoog in de toeren zonder vermogen.
Na stoppen van de motor lijkt dit probleem over te zijn tot de volgende snelle rit.
Wat kan dit zijn?
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
C5club Newbie


Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mar 2012 09:23
Auto: C5 berline 2.0 HDI exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 103000
Kleur: beige
Berichten: 6200
Lid geworden op: 20 jul 2007 21:21
Auto: C5 X7 2.0i 16V Berline
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 285000
Kleur: Rouge Profond
Locatie: Apeldoorn
Computer van de bak uit laten lezen mbv Lexia/Diagbox bij de dealer of iemand van dit forum bij jou in de buurt die in het bezit is van de software. Problemen moeten zijn opgeslagen in het geheugen van de ECC.
CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break ,
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
