Ik heb mij lexia op ebay gekocht maar werkt niet op elke computer of laptop
ik heb zinds kort en Toshiba satellite pro 4600 en daar werkt het wel goed op met windows xp 2000 pro
Uit eigen ervaring voorheen: Fiat 500 giadinero, VW kever met open dak, Opel kadet 2X, Citroën GS en GSA*, Alfa Sud op gas*, Opel Rekord 2.0 3X (waarvan één break), VW polo 2X, Citroën AX 4X (waarvan één 4X4), Xantia 3.0 V6, Saxo 1,5D 3X, C5 PHII biturbo 173PK,
Nu nog: Xantia activa 2.0 Exclusive, C5 phI, C3 Picasso, Peugeot 205 cabrio en een 208, VWT5, Opel Vectra 2.0i 4X4, R4 en 2 Unimogs 404
Ook hier in Uden is een Diagbox aanwezig zoals mijn onderschrift al doet vermoeden! Misschien inderdaad een goed idee om een topic te starten met daarin een bericht van wie en waar er diagnose hulp is. Hopelijk wordt het dan beperkt tot een lijst van personen met een Lexia en/of Diagbox zonder allerlei commentaar tussendoor
Ik ben blij dat ik in mijn leven nog wat heb kunnen bereiken op het internet.
Ik hoop dat de lijst veel langer wordt,en inderdaad verspreid over heel nederland.
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs al is verdwenen.